Penger i syden

voooi

Andre møte med forumet
Vi er en familie på 4 som skal til syden, lurer på hvor mye penger dere bruker å ha med dere til en 14 dagers sydentur?[:)]

Kommer jo veldig an på hvor dere skal og hva dere har planer om å gjøre (hvis dere skal på utflukter, er dette en del dyrere enn hvis dere stort sett bare skal ligge på stranda). Er noen måltider inkludert i reisen? Har dere planer om å spise ute hver dag, eller skal dere bo i leilighet hvor dere kan lage mat selv hvis dere ønsker??

Personlig liker jeg å kose meg når jeg er på ferie, ikke "leve på budsjett", så jeg sparer opp så mye penger som mulig, gjør/spiser det jeg har lyst på (selvfølgelig innen rimelighetens grenser), og tar med meg det jeg ikke bruker av penger hjem igjen. Hvis jeg ikke har råd til å kose meg, har jeg ikke råd til å dra på ferie...

Det er det jeg også tenker, vi skal ha en skikkelig ferie for engangsskyld [;)] Vi skal til kreta, og skal bo i leilighet. [:)]

Da vi var familie på tre så regnet vi ca 1000 kr dagen... Spørs jo hva man skal. Noen dager mer, noen dager mindre [:)]

Back
Topp