Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! jeg leste opp på vilkår når jeg fikk det for ca to år siden og fortalte de i familien som ga oss det hvordan de fungerte, aldri sett de har blitt gitt bort igjenVille aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som gårså du risikerer at det er halvtomt den dagen du skal bruke det.. Mange som ikke er klar over det!
Oi, det ante jeg ikke :-oVille aldri kjøpt visagavekort. Det er jo lureri. Der trekkes du for penger for hver mnd som gårså du risikerer at det er halvtomt den dagen du skal bruke det.. Mange som ikke er klar over det!
Ja egentlig helt sykt at de kan tillate seg det. Men desverre mange som fortsatt kjøper det, lykkelig uviten. Synes det var skikkelig bra av deg å gi beskjed!Helt enig! jeg leste opp på vilkår når jeg fikk det for ca to år siden og fortalte de i familien som ga oss det hvordan de fungerte, aldri sett de har blitt gitt bort igjen![]()
vi brukte de i løpet av tre mnd og på maks tre kjøp for å unngå nettopp dette med at de skal trekke penger av de pengene vi hadde fått!
Nei desverre mange som ikke er klar over det.. Gjelder å alltid lese det som skrives i små bokstaverOi, det ante jeg ikke :-o
Da blir det ikke det mer her :-o
Ja så lenge de ønsker seg penger så er det jo tipp toppPappa har ønska seg julepeng, for første gong da han bil kjøpa seg Go Pro kamera som er veldig dyrt. Da kjem me til å gi peng, da gavekort er litt vanskeleg sia eg ikkje veit kva butikk han endar opp med.
Jeg synes penger og gavekort er upersonlig og ikke noe koselig å verken gi eller få. Men med hypermeisis er det helt innaforHva tenker du om det? Jeg har noen jeg virkelig sliter med å kjøpe til og lurer nå på om jeg rett og slett skal gi penger så de kan kjøpe seg noe på salg etter jul![]()
Har aldri tidligere likt pengegaver og gavekort, men nå er det vanskelig å kjøpe gave![]()