Penger fra NAV

Troika85

Betatt av forumet
Hvor lang tid tok det før dere fikk penger fra nav ? Jeg var nok sent ute å sende inn søknaden og nav var sene med å si i fra om at de manglet et skjema fra jobben min. Nå har jeg 38 kr på kontoen og vet ikke når jeg får lønn igjen. Samboeren min må derfor betale alle regninger og lån, noe jeg ikke syns noe om.

Jeg skal snakke med de i dag, håper de snart betaler meg!

Fikk penger første ukene permisjonen min begynte. Så de kom med en gang hvertfall. Ble sykemeldt 3 uker før permisjonen min begynte, pga smerter i magen.

Jeg var ikke sent ute men de ringte noen dager etter termin og beklaget at ingenting hadde skjedd og damen fikk ordnet med penger på min konto med en gang:) så kan jo være like greit å ringe de om du lurer?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Ork! Jeg snakket med de nå. Det er i grunn i orden, men jeg var 40 % sykemeldt de siste ukene og jobben har ikke sendt inn sykemelding og inntektsopplysninger og NAV måtte ha dette i orden før de kunne behandle ferdig søknaden min. For noe drittslenging! Da jeg ringte forrige uke fikk jeg beskjed om om at søknaden var under behandling og at jeg bare måtte vente.

Ja ja, får bruke de siste kronene mine på et flakslodd!

Back
Topp