Prox
Gift med forumet
har du god økonomi?
Jeg trenger noen tips..
Både jeg og kjæresten er så utroolig dårlig med penger :/
Jeg har vært sånn siden jeg var liten, at jeg bruker opp alt jeg har til overs..
Vi har alltid klart å betale regninger og aldri hengt etter med noe, men de siste månedene har vi slitt veldig og sitter her plutselig med kredittgjeld og det ser ikke lyst ut i forhold til de regningene som kommer rett rundt hjørnet nå..
Er jeg bare for barnslig enda for å klare holde på en god økonomi? =/
Noen som har tips til hvordan vi kan skjerpe oss å bli flinkere??
Det er så irriterende og jeg blir så lei meg..
Vi lager handlelister men klarer ikke holde oss til dem.
Vi hadde regningskonto med flere titusen innpå, men pga nye jobber/permisjon/krangling med sjefen måtte vi bruke det opp i sommer når vi sto uten lønning og nå ser jo alt så håpløst ut..
Dette ble rotete, men det er virkelig rotete i hodet mitt for tia..
Jeg ønsker så sterkt å være flink, men pengene forsvinner på tull hveeeer måned :/ :/ ..........
Håper noen har vært gjennom det samme, og kan si at det er lys i tunnellen!
Jeg trenger noen tips..
Både jeg og kjæresten er så utroolig dårlig med penger :/
Jeg har vært sånn siden jeg var liten, at jeg bruker opp alt jeg har til overs..
Vi har alltid klart å betale regninger og aldri hengt etter med noe, men de siste månedene har vi slitt veldig og sitter her plutselig med kredittgjeld og det ser ikke lyst ut i forhold til de regningene som kommer rett rundt hjørnet nå..
Er jeg bare for barnslig enda for å klare holde på en god økonomi? =/
Noen som har tips til hvordan vi kan skjerpe oss å bli flinkere??
Det er så irriterende og jeg blir så lei meg..
Vi lager handlelister men klarer ikke holde oss til dem.
Vi hadde regningskonto med flere titusen innpå, men pga nye jobber/permisjon/krangling med sjefen måtte vi bruke det opp i sommer når vi sto uten lønning og nå ser jo alt så håpløst ut..
Dette ble rotete, men det er virkelig rotete i hodet mitt for tia..
Jeg ønsker så sterkt å være flink, men pengene forsvinner på tull hveeeer måned :/ :/ ..........
Håper noen har vært gjennom det samme, og kan si at det er lys i tunnellen!