Pengeproblemer?

Jeg har problemer med å begrense shopping så jeg må aaaldri må få meg ett kredittkort for da vil vi nok få økonomiske problemer [:-]

Kommer an på hvordan du definerer problemer, da.

Problemer, dvs at du bruker penger du egentlig ikk ehar på ufornuftige ting? Som gjør etterhvert at ting stopper seg som lån hos bank etc. 

Tror ikke så mange vil snakke om det her inne dessverre når det har gått så langt. Kanskje noen som har vært der svarer [:)]

Jeg føler vi har det.
Vi har måtte reparere bilen for 15 000 i februar/mars.
Den har vært to ganger på verksted, så første regning er betalt, neste forfaller om 10 dager, men heldigvis kunne pappa hjelpe oss med de siste tusenlappene. Men innen to mnd har vi betalt han tilbake alt. Men nå har vi ikke lån i banken eller noe, men hadde dette skjedd hver mnd hadde vi nok havna i ei krise.

Men det er en ekkel følelse å måtte spør familien om hjelp til å betale regninger. Vi bor på landet og er avhengig av bil, da det ikke går buss her i fra.

Men pappa var veldig forståelsefull, og sa at det ble sånn noen ganger når det dukker opp mange uforutsatteting.

Vi har hatt det, men heldigvis kommet oss ut av det, og sitter idag med eget hus og en økonomi som går rundt [:D]
Men sier bare en ting: ALDRI MER KREDITTKORT!!!!!

Back
Topp