Med fare for å spørre dumt... Til dere som har barn fra før : hva kan jeg forvente av ulike økonomiske ting i permisjonen?
vi skal ha 100 % i 49 uker så jeg får min "vanlige" lønn. Hva er deres erfaringer med hvor mye man bruker i denne perioden? Jeg tenker at siden det blir vinterbaby blir det ikke så mye farting pga kulden osv. Sparer jo da en del i drivstoff feks.. Men hvor mye går det i mnd på bleier, supplering av klær o.l osv?
Jeg har mye å jobbe med noe det gjelder å skjerpe pengebruk på mat å impuls shopping... planlegger aldri å dermed handler litt for ofte å alt for mye... Surt å bruke så mye når man ikke trenger det .. Har dårlig med fryseskap.. Noen tips?
Jeg har mye å jobbe med noe det gjelder å skjerpe pengebruk på mat å impuls shopping... planlegger aldri å dermed handler litt for ofte å alt for mye... Surt å bruke så mye når man ikke trenger det .. Har dårlig med fryseskap.. Noen tips?

har litt angst for å gjøre noe galt eller at ungen begynner å skrike å jeg ikke klare å roe.. Hehe