Pene kjoler for gravid med stor bh-str?

danoka

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
Det nærmer seg stadig termin og konfirmasjon.
Jeg sliter med å finne ut hva jeg skal ha på meg i konfirmasjonen! Jeg håper jo at jeg får med meg konfirmasjonen til sønnen min, og må iallfall ha et antrekk klart.
Bunad tenker jeg er utelukket da den er ganske trang og det koster 5000,- å sy den ut.
Når det gjelder kjoler, så har jeg sittet og sett på nett, og finner jo en del fine kjoler til gravide, men så er problemet det at jeg også har ganske store bryster (85H) og alle modeller på bildene har små bryster. Så jeg syns det er vanskelig å finne noe som ser ut til å kunne passe. Og det er jo dumt å bestille noe på nett som ikke passer og det er ingen butikker i nærheten som har kjoler til gravide.

Så da lurer jeg på om det er noen som har forslag til kjoler eller steder å kjøpe kjoler som det er sannsynlig at kan passe?
 
Vet ikke, men dytter opp for deg:)
 
Jeg har kjøpt flere kjoler i sommer i helt vanlige butikker i min normale størrelse. Det er mange kjoler i år som har høyt liv og er vide over magen, derfor har det gått helt fint. Et par av kjolene jeg har kjøpt har også vært veldig romslige over bysten. Jeg er "bare" en D-cup, men vil tro de kunne passet fint til vesentlig større byste da det har vært omslags front, evnt. ved å sette i et lite nest (har gjort det på et par selv for at det ikke skulle bli altfor mye pupp :p
Har du prøvd å se i vanlige butikker?
 
Screenshot_20210816-215631.png

Jeg er fan av disse :p
De er stretchy, så får plass til både mage og ammepupper. Liksom. De går an å amme i også, pga stoffet...
Finnes visst lange sånne også.

Men finnes masser av fine kjoler som har stretch, da, uten at det må være spesifikke "gravid-kjoler".
 
Kan anbefale kjoler med vaffelsøm, har levd i de i sommer:joyful: hm har noen fine enkle, jeg hamstret inn typ 2 av hver av flere av de ila sommeren:hilarious:
 
Omslagskjoler passer ofte fint til både magen og store bryst. Alternativt kan noen sting i omslaget over brystene gjøre de mer "konfirmasjonsvennlige" om de skulle ha for dyp utrigning.

Mine bryst er hakket større enn dine, 80M/80N nå som jeg pumper og ammer, men dette har vært min go to style i åresvis. Noen funker som de er, noen har jeg sydd litt i utrigningen. Pluss for at de er ammevennlige og kan da brukes senere om du skal amme :) Floyd har mange fine (ikke i min størrelse desverre)!
 
Back
Topp