pencillin gravid

Traktar

Forelsket i forumet
har hatt skikkelig influensa, muligens lungebetennelse denne uka så fikk apocellin av legen på tirsdag som jeg fortsatt tar. feberen er borte og formen begynner å bli bedre heldigvis.

eneste er at det er blitt skikkelig med liv i magen de siste dagene... jeg mener, sover hun aldri inni der? er konstant sparking og bevegelse.. blir nesten sliten av det. kan dette ha noe med pencelinen å gjøre?
har også fått litt løs mage og mye luft i magen, dette er nok pga pencelinen tror jeg?

Jeg veit ikke om barnet reagerer på pencilinen.. har aldri trengt å prøve..

men resten av magesystemet kan ihvertfall reagere som du beskriver på pencilin..

også kunne jeg jo dytte for deg da :)

trur ikke det er farlig ihvertfall.. havna en del ganger på sykehuset i svangerskapet og fikk antibiotika intravenøst.. og di sa det ikke var farlig.. hadde nyrebekkenbet, delvis nyresvikt, e - coli + litt til[8D]

okei,nei apocelin skal være ganske trygt det så er ikke redd for det, men bare lurer om kanksje fosteret kan reagere litt på den siden hun er blitt så aktiv. men hun er faktisk litt roligere nå i kveld så kanksje hun bare har hatt noen aktive dager nå og så kommeer noen rolige dager.

Anbefaler deg biola mot magen.. Et glass morgen og kveld så blir magen bedre [:)] Er hvertfall et must for meg når jeg går på apocellin...

Back
Topp