Pencilin

Soskenjakten

Elsker forumet
noen som har gått på pencilin nå? Hvordan reagerte lille?
Pass på puppene i varmen damer! Var tydelivis fort gjort med brystbetennelse :(

Gikk på det da lille var 3 uker. Mener å huske han ikke reagerte noe. Var ikke før jeg fikk antibiotika intravenøst at han ble dårlig tror jeg.

Måtte ha en kur med storesøster pga brystbetennelse. Hadde en betennelse for halvannen uke siden, hadde en stor og hard kul nedover langs hele puppen (stor pupp altså), med tendenser til feber, men det gikk heldigvis over med intens amming på den siden, og varm dusj og massasje. Tilbake på lecitin nå...

Har gått på penicillin i to omganger til nå. Første kur i 3 uker, deretter en uke opphold før neste betennelse ei uke etterpå og kur i 4 uker.. Lille har ikke reagert noe særlig, kun mer illeluktende promper..[emoji13]

Har gått på penicillin i to omganger til nå. Første kur i 3 uker, deretter en uke opphold før neste betennelse ei uke etterpå og kur i 4 uker.. Lille har ikke reagert noe særlig, kun mer illeluktende promper..[emoji13]
Fikk du betennelse igjen så raskt? :( håper å slippe dette igjen :/

Tre av mine venninner har hatt brystbetennelse i det siste, og alle har fått feil antibiotika av fastlegen. Alle har fått dalacin, noe barna har reagert kraftig på. Så vil bare minne alle på at man ikke skal ta for gitt at legen skriver ut rett penicillin[emoji6]

jeg har heldigvis sluppet unna brystbetennelse enn så lenge.. har hatt det noen ganger med de to første[emoji57] det er så vondt! God bedring[emoji53]

Back
Topp