Nå har jeg vært hos legevakt, å han har gitt meg mild dose med pencilin, termin har jeg 9 oktober.... Kjenner jeg er litt i tvil på om jeg tørr å ta pencilin 6 dager før termin. Han trodde jeg hadde fått bronkitt:/ å tro er vel ik godt nok....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er apocilin jeg oxo har fått, så da mener dere at d ik er noe problem at jeg starter på den kuren....
Idoform er kjempe bra men du skal helst ikke ta det samtidig med penicillin, prøv å la det gå litt tid imellom.Jeg fikk antibiotika uten å ta prøver til og med, for hun hørte og så hva det var, og siden det nærmet seg termin, måtte jeg prøve å bli frisk fortest mulig
Fikk ventoline også, side jeg tidligre har slitt med astma, og hadde begynt å slite lit med pusten nå. Da jeg hentet dette på apoteket, fikk jeg med idoform også, fordi den apocillinen jeg fikk kunne gi diare og sånn, så hver kveld skulle jeg ta en idoform sammen med medisinene.
Idoform er kjempe bra men du skal helst ikke ta det samtidig med penicillin, prøv å la det gå litt tid imellom.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tenk om fødselen starter i natt da :/ fikk jo ik hentet medesiner siden d var etter butikka var stengt:/ å jeg har faktisk kynnere / rier i kveld å skikkelig urolig kråke i magen nå. Vil jeg smitte henne? Er d derfor hun er urolig? Får skikkelig hoste anfall til tider å da kjennes d ut som hu skal rive opp magan min å komme ut.
Da har de surra litt det er så begge to skal få tid til å gjøre oppgaven sin (penicillinen klarer ikke skille mellom gode og vonde bakterier) men det er jo ikke farlig å ta de sammen er jo uansett en kort kur men du får bedre effekt av dem hvis du skiller demJeg fikk faktisk beskjed om å ta de samtidig... Hmmm