Penbukse for gravide

Hageblomsten

Forelsket i forumet
I jobben min må jeg bruke uniform med bluse / skjorte og en sort penbukse.

Nå begynner uniformen min å føles veldig stram (er 17 uker), så jeg må kjøpe inn ny bluse og penbukse.
Har prøvd å se etter noen forhandlere som har pent svangerskapstøy, men finner ikke så mye. Vil helst dra i butikken og prøve.
Jeg bor i Vestfold, og etter hva jeg vet er det ikke så mange slike spesialbutikker i området.

Noen forslag til hvor jeg kan kjøpe tøy som dette? :)
 
Hvilken størrelse bruker du? Jeg har en sort penbukse for gravide som du kam få billig av meg straks!

Er 39 uker i dag, så har snart ikke bruk for den. Str. S/M, litt løs i modellen. Synes det sitter veldig fint på.
 
Hvilken størrelse bruker du? Jeg har en sort penbukse for gravide som du kam få billig av meg straks!

Er 39 uker i dag, så har snart ikke bruk for den. Str. S/M, litt løs i modellen. Synes det sitter veldig fint på.
Åå, så flaks!
Bruker 38, så den bør passe meg bra :)
Har du bilde av den?
 
Har selv samme kleskode på jobben! Selv om jeg fint kan bruke "vanlige" bukser enda synes jeg fort de blir ubehagelige. Fant slike "jazzbukser" på GinaTricot til 200 lappen, og de er gull verdt.

De er i treggings-materiale og derfor mye stretch i - kjøp et par nr opp og legg heller opp i bena om det blir for langt.
 
Har de ikke slike pene "dress"bukser på hm også? Syntes jeg så det sist jeg var innom mammakroken :)
 
Har de ikke slike pene "dress"bukser på hm også? Syntes jeg så det sist jeg var innom mammakroken :)
Tittet litt på nettshoppen, men fant enten kun sånne yogaliknende bukser eller noen som skulle likne på vanlige jeans. Tenkte å ta turen innom for å se om de kan ha et litt annet utvalg i butikken enn på nett :)
 
Har de ikke slike pene "dress"bukser på hm også? Syntes jeg så det sist jeg var innom mammakroken :)
Var innom HM i går og fant en veldig fin dressbukse :) Problemet var bare at den var ankelkort, noe som ikke er godkjent i min uniform :( Innmari kjedelig, for det var den eneste type penbukse de hadde
 
Var innom HM i går og fant en veldig fin dressbukse :) Problemet var bare at den var ankelkort, noe som ikke er godkjent i min uniform :( Innmari kjedelig, for det var den eneste type penbukse de hadde
Åh, så kjedelig da :-(
Har du sjekket nettbutikkene da? Mange som selger klær for gravide. Evt prøv magebelte på dine vanlige bukser?
 
I jobben min må jeg bruke uniform med bluse / skjorte og en sort penbukse.

Nå begynner uniformen min å føles veldig stram (er 17 uker), så jeg må kjøpe inn ny bluse og penbukse.
Har prøvd å se etter noen forhandlere som har pent svangerskapstøy, men finner ikke så mye. Vil helst dra i butikken og prøve.
Jeg bor i Vestfold, og etter hva jeg vet er det ikke så mange slike spesialbutikker i området.

Noen forslag til hvor jeg kan kjøpe tøy som dette? :)
Zalando! Gratis og rask levering :)
 
Back
Topp