Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke den pelskragen har noe å si. Jeg tenker mest den vil være ekkel og bli våt.
Det blir som en pelskrage på en jakkehetteisolerer litt...
Kan ikke si jeg syns pelskragen isolerer noe nevneverdig, og den er jo desto mer upraktisk med en gang det er snø eller regn i lufta. Så jeg pleier å fjerne pelskrager på jakker, hadde aldri kjøpt en til vogn heller. Var faktisk ikke klar over at det fantes. Men hver sin smak.![]()
Jakker er jo bevist å isolere bedre med pels på hetten, ta feks fjellreven, canada coose og canadien som blir brukt i tøffere vær, de har pels for å beskytte ansiktet i vindenmen om det blir samme greia på vogn tviler jeg på
men er jo for å style den opp litt da
jeg hadde som nevnt til min forrige vogn og syns den var din og virket å gjøre vogna lunere, nå derimot blir det ikke pels ettersom nyvogn ikke kler det eller har "behov" for det
![]()
Vi brukte regntrekket på simovogna nesten hele tiden, det blir jo mer lunt mot vind da, og minsker åpningen så det trekker mindre. I tillegg holder fargen på vogna seg fin når man bruker regntrekket mye, blir ikke så falmet.så kommer nok til å operere likt med neste.
Tenker det er vind den pelskanten skal være god for, ikke regnvi skal og bare bruke regntrekk i år
![]()
Det må da bli fryktelig tett med både myggnetting og regntrekk?Men som jeg sier, vi brukte regntrekket både mot regn, snø og vind, så syns det holdt i massevis. Kombinerte gjerne med myggnetting under hvis det snødde, så ikke snøen blåste inn i vogna.![]()
Det må da bli fryktelig tett med både myggnetting og regntrekk?