Pelsfarmer (link)

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Har dere sett videoen fra pelsfarmene rundt om i Norge? Fy faen!! [&o]

http://www.dagbladet.no/2010/10/31/nyheter/dyremishandling/innenriks/14085693/ <-- link til artikkel og video på DB.no, advarer mot EKSTREMT sterke bilder!
 
Tror jeg helst lar være[:@]
 
Har ikke sett den ... og vil ikke se den[:(] men er veldig bevisst på innholdet!!!!

ALLE som bruker pels (uansett argument) har jeg null respekt for!!!!!!!!!!!! Det er kun forbrukerne som kan få slutt på denne industrien....
 
ORIGINAL: Frk.Maja

Tror jeg helst lar være[:@]


 me too [&o]
 
[:(][:(][:(][:(]
det er helt grusomt!!!
tårene bare renner!!
stakars stakars hjelpesløse små[:(]
 
Back
Topp