Pelsbarna får (1?) søsken

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Får starte dagboken etterhvert jeg også. Har grudd meg litt til det, for sist fikk jeg SA nøyaktig en time ettet jeg lagde mitt første dagbokinnlegg. Blir jo litt overtroisk av sånt [emoji23]

Jeg er 30år og han er 38år. Vi har vært gift i 5,5år og har to pelsbarn fra før (katter). Blir spennende å se hvordan de to synes om familieforøkelse [emoji4]

Vi har prøvd lenge. Jeg har PCO(S) og jeg har hatt 1 SA i uke 5-6.

Jeg har en god følelse denne gangen. Så satse på at det går bra denne gangen. Veldig ønsket er det hvertfall [emoji4]

Jeg har også en sterk følelse av at vi venter mer enn 1. Har ingen begrunnelse, bare magefølelse [emoji4]
 
Får starte dagboken etterhvert jeg også. Har grudd meg litt til det, for sist fikk jeg SA nøyaktig en time ettet jeg lagde mitt første dagbokinnlegg. Blir jo litt overtroisk av sånt [emoji23]

Jeg er 30år og han er 38år. Vi har vært gift i 5,5år og har to pelsbarn fra før (katter). Blir spennende å se hvordan de to synes om familieforøkelse [emoji4]

Vi har prøvd lenge. Jeg har PCO(S) og jeg har hatt 1 SA i uke 5-6.

Jeg har en god følelse denne gangen. Så satse på at det går bra denne gangen. Veldig ønsket er det hvertfall [emoji4]

Jeg har også en sterk følelse av at vi venter mer enn 1. Har ingen begrunnelse, bare magefølelse [emoji4]
Jeg skjønner hva du mener! Jeg ventet en stund med å legge ut bilde av testen i "graviditetstester mars". Så 1time eller 2 etterpå begynte jeg å spotte litt brunt :p man føler jo at man "jinxer" det :hilarious:
 
Jeg skjønner hva du mener! Jeg ventet en stund med å legge ut bilde av testen i "graviditetstester mars". Så 1time eller 2 etterpå begynte jeg å spotte litt brunt [emoji14] man føler jo at man "jinxer" det :hilarious:
Godt at ikke bare jeg som er litt sprø [emoji23]
 
Endelig fått time til lege idag. Håper han utelukker bekkenløsning! Det er virkelig den store skrekken for meg!
Tar med urinprøve i håp om at vondten i ryggen er urinveisinfeksjon e.l.
 
Bare 1 uke til TUL!
Jeg gleder meg!

Så fått time hos fastlegen rundt uke 12 for sjekk og UL. Og time til jm uken etterpå.

Med andre ord så skjer det ting og vi håper på det beste [emoji4]
 
5aef3be765e556400871a5bfad2f1c33.jpg
 
Er en dag forskjell på appene. Men den beste appen sier 8+0 idag! Tenk det! Allerede i uke 9!

Og mindre enn en uke til TUL! Weee....

Idag har jeg blitt kjempe kvalm. Til nå har jeg vært heldig og bare hatt småbølger innimellom. Dere som har vært kvalm hele tiden: dere aner ikke hvor mye jeg føler med dere!

Eller gjorde det før ihvertfall, nå synes jeg mest synd på meg selv [emoji23][emoji23][emoji23] Haha!

Lagd litt ingefær te og funnet frem ritz og mariekjeks. Så dette blir bra.
 
Så spennende og gratulerer.
Er 8+3 her
Her har vi tre pelsbarn og lærer dem allerede nå at senga ikke er lovDe åpner døra til soverommet selv, så har vi vært litt slappe der tidligere

Håper ingefær og ritzkjeks hjelper. Hørte at kokt ris skulle hjelpe
 
Så spennende og gratulerer.
Er 8+3 her
Her har vi tre pelsbarn og lærer dem allerede nå at senga ikke er lovDe åpner døra til soverommet selv, så har vi vært litt slappe der tidligere

Håper ingefær og ritzkjeks hjelper. Hørte at kokt ris skulle hjelpe
Så kjekt [emoji4] Sku gjerne trent mine til det selv, men hun ene min er veldig avhengig av meg og trenger nattakos. Så litt spent på hennes reaksjon på å dele meg med noen andre. Men der får vi bare bruke tiden til hjelp [emoji4]
Itillegg så bor vi i bare en leilighet foreløpig så når vi har gjester på besøk så er soverommet "frizone". Så får de selv kontrollere besøkets tilgang til dem...

Lykke til i treningen [emoji4]

Takk for tips om ris. Føler jeg burde vite det for vi har drevet litt dyrevern og derfor lagd kokt kylling og ris til katter med dårlige mager...
 
Så kjekt [emoji4] Sku gjerne trent mine til det selv, men hun ene min er veldig avhengig av meg og trenger nattakos. Så litt spent på hennes reaksjon på å dele meg med noen andre. Men der får vi bare bruke tiden til hjelp [emoji4]
Itillegg så bor vi i bare en leilighet foreløpig så når vi har gjester på besøk så er soverommet "frizone". Så får de selv kontrollere besøkets tilgang til dem...

Lykke til i treningen [emoji4]

Takk for tips om ris. Føler jeg burde vite det for vi har drevet litt dyrevern og derfor lagd kokt kylling og ris til katter med dårlige mager...


Tusen takk. Vi bor også i leilighet, så skjønner dette med frisone.
Men tre pelsbarn og baby i bedsideseng, blir litt trangt føler jeg:p

Spennende at du har drevet med dyrevern. Tommelopp!

Gi gjerne beskjed om ris funker;-)
 
Tusen takk. Vi bor også i leilighet, så skjønner dette med frisone.
Men tre pelsbarn og baby i bedsideseng, blir litt trangt føler jeg:p

Spennende at du har drevet med dyrevern. Tommelopp!

Gi gjerne beskjed om ris funker;-)
Ahh.. Skjønne godt at du og vil ha plass i senga! [emoji23]

Ska gi en lyd om ris. Blir nok ikke før om et par dager. Ska på grillfest imorgen!
 
8+2 idag. Kvalmen har slått på for fult, men er sikkert ikke mange ukene før det går seg til.

Værre er det med marerittene om at jeg har vært gravid lengre enn jeg trodde, at det hele skjedde i januar! Har hatt rar mens siden da, så muligheten kunne vært der om det ikke var for blodprøve som sa noe annet..

Får det hvertfall utelukket om 4 dager [emoji4]
 
8+5 idag og jeg føler meg ekstra utolmodig. Imorgen får vi endelig tidlig ultralyd og jeg får se om det er liv og eventuelt hvor mange.
Jeg bytter mellom mareritt om at alt er dødt og at det er 4 nei 5 nei 6 osv stk.... Så ska bli godt å få se slik at jeg får litt fred til sinns og slik alt blir litt mer ekte.

Sliter litt med klær allerede. Strømpene stramme på magen og jeg har gitt opp bruke bh. Så etter TUL blir det litt shopping..
 
8+5 idag og jeg føler meg ekstra utolmodig. Imorgen får vi endelig tidlig ultralyd og jeg får se om det er liv og eventuelt hvor mange.
Jeg bytter mellom mareritt om at alt er dødt og at det er 4 nei 5 nei 6 osv stk.... Så ska bli godt å få se slik at jeg får litt fred til sinns og slik alt blir litt mer ekte.

Sliter litt med klær allerede. Strømpene stramme på magen og jeg har gitt opp bruke bh. Så etter TUL blir det litt shopping..
Lykke til i dag❤️
 
Legen fant et bankende hjerte idag! Så deilig å få bekreftet liv og at det ikke kryr av de [emoji23]

Ble satt tilbake 6 dager.
By termin 10.desember [emoji4]
 
8+2 idag.
Formen begynner å bli bedre. Er ikke så himla oppblåst. Også fått kontroll på kvalmen [emoji4]
 
Back
Topp