Pelletsovn...Har du det ????????

gulen

Forumet er livet
Fornøyd ? Vil du anbefale ?? Pris merke osv...!????? [:)]

[8|]

ORIGINAL: Tinkaling

aner ikke hva det er jeg[8|]

Fyringsovn som brenner sånne her

Istedenfor ved [:D]

Den regulerer varmen selv, kan stilles inn på tid den skal stoppe og slås på osv[8|][:D]

nei...har hørt pelletsen er grisedyr å kjøpe inn i lengden. Undersøk prisen på det i forhold til ved før dere ev.t kjøper

1:du får ikke de pengene staten engang lovet
2:de bråker MASSE
3:det er dyrt
4:de må renses HVER DAG

Alt i alt noe som kommer til å gå ut av markedet.
Anbefaler deg heller kjøpe varmepumpe[:)]

du må iallefall kjøpe det på en skikkelig fagbutikk som hjelper dere å finne en som passer for dere, og som forteller dere alt om vedlikeholdet av ovnen.
dvs...ikke kjøp på f.eks coop bygg osv...

dte er veldig viktig med skikkelig rengjøring av ovnen. legger seg masse finsot i rørene, og bli ikke de rengjort skikkelig så er det stor fare for pipebrann.

ORIGINAL: gulen

Fornøyd ? Vil du anbefale ?? Pris merke osv...!????? [:)]

vanlig ved ovn og varmepumpe har vi. Varmepumpen fungerer bare ned til ca -10 grader om man vil ha en effekt, da er vedovnen god å ha.

kan nå også få kjøpt mini pellets ovner man kan sette inn i vedovnen kom jeg på nå...men den tror jeg det ikke luktet noe godt av....minnes jeg hørte noe om det

moren min har pellets ovn.de er veldig fornøyde og ha ikke ville byttet den ut.den bråker ikke så mye,det eneste "bråket" er når pelletsen faller ned i skåla[;)]den varmer godt å for dem er det billigere å bruke det enn ved[:D]
selv har vi varmepumpe å vedovn.har skog selv så veden er gratis[:D]

Back
Topp