Pekefinger i munnen...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Her spyttes smokken ut og pekefinger suges iherdig på:o Noen tips til å få slutt før det gror fast?:(

Samme her og, prøver og bytte ut med smokken når han suger på fingrene, men er det ikke en del av å oppdage hendene at de spiser på alt, inkludert henda?

Samme her og, prøver og bytte ut med smokken når han suger på fingrene, men er det ikke en del av å oppdage hendene at de spiser på alt, inkludert henda?
Så lenge hun tar hendene, så lar jeg henne gjøre det. Men, hun suger på pekefinger iherdig:( Den er hvit når hun har fått holde på:o

Haha her og!! Også tar han gjerne fingeren så langt inn at han brekker seg.

Samme her, men hun putter hele hånden inn i munnen og brekker seg ofte. Vil ikke ha smokk lengre:/ Var lettere når hun tok smokk.

Høres ut som det er hender i munnen på de fleste av oss nå! Min sutter gjerne på hele hånden, begge samtidig om han kan. nekter smokk... lager brekningslyder bare han får den mellom leppene.Ser frem til sutteklut/ bamsefasen merker jeg.. haha

Må bare bytte med smokken hele tiden. vi har gitt opp litt og gjør det bare innimellom :p

Godt å høre vi er fler! Vesla suger som en gal på pekefinger og tommel samtidig og noen ganger hele hånda. Brekker seg som bare det. Nekter smokk hun også, men vi prøver litt hver dag... Kanskje det er en vil-ikke-bruke-smokk greie? :-)

Godt å høre vi er fler! Vesla suger som en gal på pekefinger og tommel samtidig og noen ganger hele hånda. Brekker seg som bare det. Nekter smokk hun også, men vi prøver litt hver dag... Kanskje det er en vil-ikke-bruke-smokk greie? :-)
Neida. Min gjør også det - og bruker smokk :-) er nok en fase for alle.. :-)

Her suttes det for harde livet! Vurderte å lage en tråd på om det er normalt at babyene spiser så mye på egen hånd, men ser tydeligvis ut som om de fleste opplever det :p

Det er vel en del av hvordan de oppdager hendene? De prøver jo å spise tærne når de oppdager føttene etterhvert og?

Noen som forresten griper og tar tak i leker her? Lille er veldig gira under uroen og veiver med armene, men enn så lenge tror jeg det bare er glede :)

Helt normalt at de biter på hender og fingre. De bruker jo munnen til å undersøke, en del av utviklingen☺️ Lille her har konstant hele knyttneven i munnen☺️☺️

Det er vel en del av hvordan de oppdager hendene? De prøver jo å spise tærne når de oppdager føttene etterhvert og?

Noen som forresten griper og tar tak i leker her? Lille er veldig gira under uroen og veiver med armene, men enn så lenge tror jeg det bare er glede :)
Her gripes leker, men hun har enda ikke begynt å slå etter babygym:)

Back
Topp