Her spyttes smokken ut og pekefinger suges iherdig på
Noen tips til å få slutt før det gror fast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge hun tar hendene, så lar jeg henne gjøre det. Men, hun suger på pekefinger iherdigSamme her og, prøver og bytte ut med smokken når han suger på fingrene, men er det ikke en del av å oppdage hendene at de spiser på alt, inkludert henda?
Så hardt gjør ikke han lille her. Men hva med å ha på bomullsvotter?Så lenge hun tar hendene, så lar jeg henne gjøre det. Men, hun suger på pekefinger iherdigDen er hvit når hun har fått holde på
![]()
Nettopp!! Lille begynte å brekke seg i gårHaha her og!! Også tar han gjerne fingeren så langt inn at han brekker seg.
Kan jo gjøre det, men da føler jeg meg slemSå hardt gjør ikke han lille her. Men hva med å ha på bomullsvotter?
Jeg har prøvd votter og pysjamas med sånne lommer over hendene, men her gnages det gjennom uansettKan jo gjøre det, men da føler jeg meg slem![]()
Her tar han også pekefinger i munnen til han brekker seg. Jeg bare bytter ut fingen med smokken når han gjør det. Vet liksom ikke hva annet jeg kan gjøreNettopp!! Lille begynte å brekke seg i går![]()
Her tar han også pekefinger i munnen til han brekker seg. Jeg bare bytter ut fingen med smokken når han gjør det. Vet liksom ikke hva annet jeg kan gjøre![]()
Neida. Min gjør også det - og bruker smokkGodt å høre vi er fler! Vesla suger som en gal på pekefinger og tommel samtidig og noen ganger hele hånda. Brekker seg som bare det. Nekter smokk hun også, men vi prøver litt hver dag... Kanskje det er en vil-ikke-bruke-smokk greie?![]()
Her gripes leker, men hun har enda ikke begynt å slå etter babygymDet er vel en del av hvordan de oppdager hendene? De prøver jo å spise tærne når de oppdager føttene etterhvert og?
Noen som forresten griper og tar tak i leker her? Lille er veldig gira under uroen og veiver med armene, men enn så lenge tror jeg det bare er glede![]()
Ja, han her og griper leker hvis jeg putter de i hånda hans, men virker ikke som han forstår noe.Her gripes leker, men hun har enda ikke begynt å slå etter babygym![]()