Peil på sykepenger??

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Jeg ble sykemeldt nå etter 2 uker 100% jobb .. Før det har jeg jobba og tatt utdanning men bare litt jobb.. - har vært ansatt med ulik arbeidsmengde i to år.. - nå først betaler jo jobben penger, men så går det over til nav.. Hvordan regner nav så inntekten? Noen som vet?

Det er arbeidsgiver som sender inn inntektsskjema til nav. Dersom stillingen din er på 100% no så er det det du skal få i sjukepenger også :-)

Trudde du var gått opp i stilling og skulle jobbe 100% videre eg.. Dersom du bare skal jobbe 100% i noken veker så blir det kanskje eit snitt av det du har jobba dei siste månedane. Er litt usikker på korleis det fungerer, ville høyrt med arbeidsgiver.

Tenker de regner ut gjennomsnittet av de siste 3 mnd.. Tror ikke de tar stilling til hva du EGENTLIG skulle gjort fremover. Hadde isåfall vært litt rart.. Det er jo nå du sykemeldes og da regner de vel ut dagens "satser"..

Tenker de regner ut gjennomsnittet av de siste 3 mnd.. Tror ikke de tar stilling til hva du EGENTLIG skulle gjort fremover. Hadde isåfall vært litt rart.. Det er jo nå du sykemeldes og da regner de vel ut dagens "satser"..
Hadde fått en mail fra saksbehandler hvor hun sier at man ikke skal tape inntekt på sykemelding så jeg skulle få det som arb giver skulle gitt meg .. Så vi får se, ..

Back
Topp