Pegasus World i Tyrkia..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Noen som har bodd der? Var inne på Nazar.no sine sider, og det så bare utrolig flott ut..! All Inclusive var det også..

har ikke personlig, men kjenner folk som har, og de er vedig fornøyd med plasse,
Skal bestille selv neste høst tror jeg, om vi bare får råd. [:D]

Wow for noen steder det der var... du skulle aldri vist meg den linken [8D]

store deler av familien min har vært der, ikke vært der sjøl. men alle jeg kjenner har vært veeldig fornøyde! [:)] perfekt for småbarnsfamilier visstnok[;)]

send pm hvis det er noe spes du lurer på så kan jeg spørre mamma [:)]

Skal vi noen gang tilbake til Tyrkia er det et slikt sted som er det eneste aktuelle. Kjenner flere som har vært på disse stedene og de stortrivdes.

Var der en uke i fjor med 2 barn(1 og 5 år). Kjempefornøyd. Skal reise tilbake ved en senere annledning.

Så bra..! Spørs om vi må ta oss en tur dit til neste år da.. Så jo som sagt råflott ut! Og ser ut som de fleste har hørt positive ting om det.. [:D]

Vært der ja ,med nazar. Fint hotell ,masse tyskere ,køøøø ved maten .   Fant ut at å tipse en kelner i smug ga fordeler : ) Er litt redd for å fly ,nazar er et selskap jeg ikke flyr med igjen . Snakket ikke engelsk. Hadde en lite hyggelig opplevelse da vi skulle hjem . Taxet ut men snudde plutselig, tilbake til gaten ,sto i ca en time å hørte på en merkelig lyd. Fikk ikke noe info om hva som var galt.Flyvertinnene gjemte seg bak forhenget hver gang du prøvde se på de , så rimelig skremte ut . Var ikke bare jeg som reagerte . Vi fikk tatt av til slutt og jeg var sikker på at jeg kom til å dø men det gikk bra : )     Stedet er flott ,greie rom ,flotte basseng ,de har noe barneshow greier der som foregår på tysk vel og merke . Reiser gjerne igjen men med et annet flyselskap : )

Back
Topp