Peg-perego

Citti

Forumet er livet
Noen som har en sånn vogn?

vurderte det veldig sterkt da jeg skulle ha vogn til tobias... endte opp med simo da butikkdama sa at peg-perego var kjent for treg leveringstid på reservedeler i tilfelle vogna gikk i stykker [:)]

kan anbefale deg å gå på den babybutikken på grønlands torg og be om pris på vogn - han er superbillig..
hadde spart 2000 på å kjøpe pegperegovogna der kontra andre butikker her jeg bor..

Hadde den vogna hadde jeg til mathias, var kjempe fornøyd[:D] Bagen er stor og god, og det er stor sportsdel[:D]

ORIGINAL: Dollface™

vurderte det veldig sterkt da jeg skulle ha vogn til tobias... endte opp med simo da butikkdama sa at peg-perego var kjent for treg leveringstid på reservedeler i tilfelle vogna gikk i stykker [:)]

kan anbefale deg å gå på den babybutikken på grønlands torg og be om pris på vogn - han er superbillig..
hadde spart 2000 på å kjøpe pegperegovogna der kontra andre butikker her jeg bor..

babymagasinet? selger de det merket?

ORIGINAL: siljed

Hadde den vogna hadde jeg til mathias, var kjempe fornøyd[:D] Bagen er stor og god, og det er stor sportsdel[:D]

Hvor kjøpte du din?

ORIGINAL: Citti

ORIGINAL: siljed

Hvor kjøpte du din?

deal.no

ORIGINAL: Citti

ORIGINAL: Dollface™

babymagasinet? selger de det merket?

ja, han gjorde iallefall det for 2 år siden.. hadde basson og endel andre merker..
hadde ikke akkurat den vogna jeg skulle ha inne, men jeg fikk pris og han skulle bestille for meg hvis jeg skulle ha..
var utrolig god service der syns jeg [:)]

Jeg har hatt en trille i det merket. Virket som det var bra kvalitet det ja.

Back
Topp