Peg perego bilstol - er den bra?

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Da tenker jeg på sikkerhet, har prøvd å googlet litt men fant ikke så mye. Det er babysetet det er snakk om og det er bakovervent. Skal til alta i påska og da skal vi låne dette setet av en vennine der oppe. Lurer også på om bilstolen er liten? Hun har acta graco og har fortsatt god plass i den med sine 9 kg g 74 cm, men i enkelte andre bilstoler får hun ikke plass [&:] Har ikke lyst å ta sjangsen på at stolen er sikker eller ikke, og heller ikke gamble på at hun får plass eller ikke [&:]

Dytt

Ingen som kan hjelpe meg?

ORIGINAL: Burger

har desverre ingen erfaringer med det

Alle jeg har spurt har ikke hørt om det før [&:] Vennina vår sa det var ett kjent merke [:-] Fant heller ikke mye om det når jeg googla [&:] Vil jo vite hva jeg setter ungen min i [8|] Får håpe noen ser tråden snart som har peiling [8D]

ORIGINAL: MetteJ

har desverre ingen erfaringer med det

Alle jeg har spurt har ikke hørt om det før [&:] Vennina vår sa det var ett kjent merke [:-] Fant heller ikke mye om det når jeg googla [&:] Vil jo vite hva jeg setter ungen min i [8|] Får håpe noen ser tråden snart som har peiling [8D]

ja, jeg har hørt om merket, men ikke som bilstol..gir deg en dytt iallefall[:)]

Takk for dyttinga [:)]

ORIGINAL: *mumfie*

Hadde den stolen til mellomste, var veldig fornøyd [:)] Og Peg perego er et kjent merke

Men er den sikker? Er jo så mange stoler, noen er bra angående sikkerhet og andre ikke. Fant en test i 2008 og da fikk den vel bare middels på poengene [:-] Har vært flere tester etter det men fant ikke det merket da. Vært inn på forbrukerrådets sine tester, sikringavbarnibil.blogspot.com også men finner ikke noe om den [&:] Fant om to andre men de er forovervent og det er ikke denne [:-]

Her er testresultatene.

http://forbrukerportalen.no/produkter/15680

Back
Topp