Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blæ dumme folk;(Har dere problem med å få fri fra jobb for å gå til legetimene? Her sier de at vi helst skal legge de før jobb eller etter jobb... Jeg får så dårlig samvittighet om jeg ikke får det til... sliten av å tenke på det
Hos oss er det også ønskelig at vi legger til rette. Men når du er gravid har du rett på fri til lege og jordmortimer på en annen måte, enn hvis du ikke er det.
Men sånn som Oul er vel ikke noe man kan flytte tidspunktet på? Må vel bare ta den timen jeg får?Er ett prinsipp hos oss å alltid prøve å legge timene så langt i ytterkant av en vakt som mulig. Men flere ganger jeg har måtte gå midt på dagen for å gå på møte med skolen til ungene. Da får jeg beskjed om å organisere min avdeling slik at det skal gå så glatt som mulig. Har aldri vært en problem samvittighet må vi rett og slett legge fra oss
Spesialist timer og oul og slike ting har jeg aldri bytta på.Men sånn som Oul er vel ikke noe man kan flytte tidspunktet på? Må vel bare ta den timen jeg får?
Jeg bytter ikke på slike viktige timer. Jobben overlever og vi har tross alt rett på fri.Men sånn som Oul er vel ikke noe man kan flytte tidspunktet på? Må vel bare ta den timen jeg får?
Da orker jeg ikke stresse med å bytte den når jeg får den kan vel plutselig ende med å få time laaangt frem i tid?Spesialist timer og oul og slike ting har jeg aldri bytta på.
Mulig. Spørs jo på hvor mange som skal innDa orker jeg ikke stresse med å bytte den når jeg får den kan vel plutselig ende med å få time laaangt frem i tid?