Pedledere??

Babystøv

Forelsket i forumet
Har dere problem med å få fri fra jobb for å gå til legetimene? Her sier de at vi helst skal legge de før jobb eller etter jobb... Jeg får så dårlig samvittighet om jeg ikke får det til... sliten av å tenke på det :(

Er ett prinsipp hos oss å alltid prøve å legge timene så langt i ytterkant av en vakt som mulig. Men flere ganger jeg har måtte gå midt på dagen for å gå på møte med skolen til ungene. Da får jeg beskjed om å organisere min avdeling slik at det skal gå så glatt som mulig. Har aldri vært en problem :) samvittighet må vi rett og slett legge fra oss ;)

Prøver å få time før seinvakt, eller på den dagen jeg er sykemeldt :) har ikke vært noe problem.

Aldri noe problem hos oss. Vi er alle veldig fleksible og legger alltid til rette for hverandre :) Man prøver jo selvfølgelig å legge timer til et bra tidspunkt. Men det skal godt gjøres. Får jeg time kl. 12 så krangler jeg ikke på det...

Heldigvis så har eg en lederstilling i bedriften. Så vist eg har en time en dag så bare står eg over litt en annen dag. Kan liksom gjøre nesten som eg vil med timene mine så lenge eg e der når eg skal og ikke minst må :)

Hos meg er aldri legetimer, tannlege eller noe slikt noe problem. :) Ikke så lang vei da, men sjefen har full forståelse for at slike ting også må gjøres. Men gjør så godt jeg kan for at tidspunktet skal passe selfølgelig. :)

Har dere problem med å få fri fra jobb for å gå til legetimene? Her sier de at vi helst skal legge de før jobb eller etter jobb... Jeg får så dårlig samvittighet om jeg ikke får det til... sliten av å tenke på det :(
blæ dumme folk;(

VI har ikke no problemm, men de ønsker selfølgelig vi skal gjøre det på frii;P

Hos oss er det også ønskelig at vi legger til rette. Men når du er gravid har du rett på fri til lege og jordmortimer på en annen måte, enn hvis du ikke er det.

Hos oss er det også ønskelig at vi legger til rette. Men når du er gravid har du rett på fri til lege og jordmortimer på en annen måte, enn hvis du ikke er det.
Er ett prinsipp hos oss å alltid prøve å legge timene så langt i ytterkant av en vakt som mulig. Men flere ganger jeg har måtte gå midt på dagen for å gå på møte med skolen til ungene. Da får jeg beskjed om å organisere min avdeling slik at det skal gå så glatt som mulig. Har aldri vært en problem :) samvittighet må vi rett og slett legge fra oss ;)
Men sånn som Oul er vel ikke noe man kan flytte tidspunktet på? Må vel bare ta den timen jeg får?

Men sånn som Oul er vel ikke noe man kan flytte tidspunktet på? Må vel bare ta den timen jeg får?
Jeg bytter ikke på slike viktige timer. Jobben overlever og vi har tross alt rett på fri.

Da orker jeg ikke stresse med å bytte den når jeg får den :) kan vel plutselig ende med å få time laaangt frem i tid?
Mulig. Spørs jo på hvor mange som skal inn :)
Men har uansett ikke brydd med med å bytte timer til oul. Kun tul :)

Back
Topp