Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Selveste Kråka
Er noen som jobber i bhg som er utdannet pedagoger, men som ikke har avdelingslederansvar. Er vel de som er pedagogiske medarbeidere?
Jeg er assistent, og har aldri tenkt på meg selv som en pedagogisk medarbeider... er man pedagog så har man en viss utdannelse, mener nå jeg.
ORIGINAL: unemoren
Ja det er ett finere ord for assistenter.I vår bhg heter det ikke assistenter men pedagogisk medarbeider.[:)]
ORIGINAL: Buffeluremamma
Det høres ut som et veldig greit ord det, bare det ikke misforstås (om det skal stå i en stillingsannonse etc?)
Det kan nemlig oppfattes som en opphøyet stilling ihht assistent.
Vet ikke hvilken sammenheng du skal bruke det i, men er stillingen en assistent stilling burde det stå assistent.
Er det en pedagogisk medarbeider, altså en med pedagogisk utdannelse, så blir det riktig ord.
ORIGINAL: LillianneLie
ORIGINAL: Selveste Kråka
Er noen som jobber i bhg som er utdannet pedagoger, men som ikke har avdelingslederansvar. Er vel de som er pedagogiske medarbeidere?
Jeg er assistent, og har aldri tenkt på meg selv som en pedagogisk medarbeider... er man pedagog så har man en viss utdannelse, mener nå jeg.
Jeg jobber i bhg som førskolelærer (på disp), men har ikke avdelingslederansvar. Min tittel er førskolelærer likevel, ikke ped.medarbeider. Trodde assistentene går under begrepet pedaogiske medarbeidere i vår bhg, men der kan jeg ta feil altså.
Men er enig i at tittelen skulle tilsie at man har en pedagogisk utdannelse, ja[8|]
ORIGINAL: Krristy
Det høres ut som et veldig greit ord det, bare det ikke misforstås (om det skal stå i en stillingsannonse etc?)
Vet ikke hvilken sammenheng du skal bruke det i, men er stillingen en assistent stilling burde det stå assistent.
Er det en pedagogisk medarbeider, altså en med pedagogisk utdannelse, så blir det riktig ord.
Jeg så det i avisen, bhg dattera mi går i søker 2 pedagogiske medarbeidere og førskolelærere til forskjellige avd-er.
Men jeg kan jo alltids høre med ped lederen på avd-en til dattera mi, for er den stillingen i hennes avd jeg hadde tenkt å søke på for den var en 100% stilling [:)]
ORIGINAL: Krristy
Jeg så det i avisen, bhg dattera mi går i søker 2 pedagogiske medarbeidere og førskolelærere til forskjellige avd-er.
Men jeg kan jo alltids høre med ped lederen på avd-en til dattera mi, for er den stillingen i hennes avd jeg hadde tenkt å søke på for den var en 100% stilling [:)]
Har jobbet i 3 forskjellige bhg over 6 år, og aldri vært borti det der.
Greit nok om det er den nye termen på assistenter, men synes det blir feil ovenfor det pedagogiske personalet som har langvarig utdanning.
Hva skjer da med barne og ungdomsarbeiderne?
Blir de da pedagogiske medarbeidere opphøyd i 2. eller noe da? hehe
Hehe, skal ikke frem til at dette er din skyld, men ser ikke hvorfor det skal kalles noe annet enn det det er[8D]
ORIGINAL: *Anne_M*
I vår bhg bruker de :
• Pedagogisk leder
• Førskolelærer
• Pedagogisk medarbeider/ Fagarbeider
• Fagarbeider/ Pedagogisk medarbeider