Pedagogisk leder i barnehage

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
noen som vet hva begynnerlønna ligger på ?

Da jeg begynte for 4,5 år siden var lønna 308 ca. Men før jeg begynte steg jeg 10 000 for jeg hadde assistenter som tjente mer...

Men tror vel den har steget litt siden?

pr i dag tror jeg at jeg ligger på ca 350 (4 års ansiennitet), når jeg kommer tilbake etter permisjon øker jeg til 10 år pga mangel på pedagoger... :) (tror det er ca 390 + 10 000 for å være ped leder og ikke førskolelærer. Ikke så verst når jeg i praksis har jobbet i ca 2,5 år)

Oj! Det var lite... Men det kommer litt ann på hvor du jobber også (privat/kommunal og i hvilken kommune).

Men jeg gleder meg til å begynne på småbarnsped til høsten for det (jeg er utdannet lærer egentlig) Barnehage er fantastisk å jobbe i!

I en del kommuner begynner du høyere enn begynnerlønna  pga mangel på pedagoger. Lurt å sjekke opp litt før du søker jobber :-)  

Jeg tjener 420000 med 10 års ansenitet. Selv om topplønna egentlig i kommunen var 408000 for pedagogiske ledere.

oi, 420 var bra .. det tviler jeg på at er lønna her.. 

>Her tror jeg den ligger på 340. 

Myshild Bergsprekken skrev:
oi, 420 var bra .. det tviler jeg på at er lønna her.. 

Godt fornøyd ja:-) Mangelen på pedagoger her i distriktet fører til økt lønn og jeg klager ikke på det...

tror det mangler her også, med tanke på at jeg kom til intervju. er ikke førskolelærer, men barnevernpedagog.. 

stva skrev:
Virker som om dere har litt peiling.... aner dere hva tarifflønna for barne- og ungdomsarbeider i barnehage er da?

I skolen (i 2009) lå timelønna på ca 150kr som barne og  u.arbeider - rektor som sa dette til meg da jeg jobbet som vikar fordi han lurte på om jeg var villig til å ta assistent-timer også.

Jeg har 383 000,- i kommunal bhg

Lizz83 skrev:

stva skrev:
Virker som om dere har litt peiling.... aner dere hva tarifflønna for barne- og ungdomsarbeider i barnehage er da?

I skolen (i 2009) lå timelønna på ca 150kr som barne og  u.arbeider - rektor som sa dette til meg da jeg jobbet som vikar fordi han lurte på om jeg var villig til å ta assistent-timer også.

Okei, Takk for svar! Har søkt jobb i barnehage igjen.. så håper jeg får jobb:)

Back
Topp