Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ane81
Det første jeg tenkte på var modellæring/speiling som nevnt før her, men har du mulighet til å se på boka Utviklingspsykologi av Vigdis Bunkholdt så er det MYE å skrive om derfra! ;)
ORIGINAL: Delia
Det første jeg tenkte på var modellæring/speiling som nevnt før her, men har du mulighet til å se på boka Utviklingspsykologi av Vigdis Bunkholdt så er det MYE å skrive om derfra! ;)
Ehhh.. nei den har jeg ikke, og eksamen i morgen[8D]
LillMi: hehe.. samme eksamen???[:)]
ORIGINAL: *LillMi*
Ehhh.. nei den har jeg ikke, og eksamen i morgen[8D]
LillMi: hehe.. samme eksamen???[:)]
hehe, nei da, ikke fult så gæli. Sitter med en evighetslang eksamensoppgave som skal leveres 28 mai....føler jeg aldri blir ferdig, eller nærmer meg målet i det hele tatt for den saks skyld.
Masse lykke til! Det går sikkert knallbra![;)]
Har lest en del om Berit Bae og... tenkte å nevne noen eldre teoretikere.. kleptomani.. at de er fremdeles gjeldende når det gjelder læring og utvikling MEN at dagens syn ikke er kognitivt og individrettet... usj... har problemer med å snevre det inn[&:]
ORIGINAL: Tonjemoren
Har lest en del om Berit Bae og... tenkte å nevne noen eldre teoretikere.. kleptomani.. at de er fremdeles gjeldende når det gjelder læring og utvikling MEN at dagens syn ikke er kognitivt og individrettet... usj... har problemer med å snevre det inn[&:]
Bae er jo veldig bra, og Løvlie-Schibbye [:)] Ellers så er Vygotsky fremdeles en ledende teoretiker innen barnehagepedagogikk. Tenker på hans teori om den proximale sone, som er samspillsorientert teori og kan knyttes til lek.[:)]
ORIGINAL: Tonjemoren
Bae er jo veldig bra, og Løvlie-Schibbye [:)] Ellers så er Vygotsky fremdeles en ledende teoretiker innen barnehagepedagogikk. Tenker på hans teori om den proximale sone, som er samspillsorientert teori og kan knyttes til lek.[:)]