Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: høstbebis10
(Jobber ikke som ped.leder men som førskolelærer)nei. det hadde jo vært helt umulig for man må jo se ann været og føret ute. Om sommer/vår er iallefall vi masse mere ute enn på senhøst/vinter
ORIGINAL: carina88
(Jobber ikke som ped.leder men som førskolelærer)nei. det hadde jo vært helt umulig for man må jo se ann været og føret ute. Om sommer/vår er iallefall vi masse mere ute enn på senhøst/vinter
jeg tenker no på denne tiden vil jo jeg si at 1 time er lite men det er meg
her går de ut litt før kl tre, så føler ikke jeg kan hente tidlig for då har han ikke fått vært ute[&o]
ORIGINAL: Elisabeth og to små
her går de ut litt før kl tre, så føler ikke jeg kan hente tidlig for då har han ikke fått vært ute[&o]
e de ikke ute på formiddagen????
nei
Så trist for barna. Hva er grunnen til at de ikke er ute da?
Bhg til barna elsker de å være ute, spesielt når det er så herlig vær som nå.[:)][:)] I går når jeg hentet hadde de frukt og knekkebrødmåltidet ute. Storkoste seg.
ORIGINAL: me84
er det sånn hver dag`?
Har de ikke utedager/turdager?
Vi ser det og ann veldig på vær og vind men benytter sjansen til å være mer ute så sant vi får muligheten,spiser og frukt ute hvis været er bra.
Ta det opp med de,er jo bare å høre hvorfor de gjør som de gjør, og si at du har et ønske om mer utetid. er veldig lenge å være inne hele dagen hver dag til kl 3.