Peca, vimsa, BB, Sandermamma og Williamprinsen!

Skrållan

Forumet er livet
Tusen takk for i dag, det var kjempekoselig å endelig møte dere! [:)][:)]

Og fortsatt god bedring til Sander, vi får tro han er i bedre form i morgen! [:)]

Jaaaa, kjempefine unger! [:D][:D] Artig å se så lik David er på deg altså, fiffig! [:)]

Tusen takk for i dag [:D] var kjempe koselig og endelig møte dere, Peca og Skrållan ( koselig å se dere andre også altså) [:D][:D]

Ungene var helt kaputte da vi kom på hotellet, så var deilig for dem å løpe litt sammen med ungene [:)] Og mora fikk snakke litt voksensnakk, og ikke bare Lynet og prinsessesnakk, helt toppers! [:D][:D] Dere skulle bodd på hotellet sammen med oss, alle som en, hehe!

Takk for det[:)] Formen var i hvert fall atskillig bedre når han våknet etter duppen i vogna. Kom hjem her, og da var han helt i hundre, så tydelig at det hjalp[:)]

Kjempekoselig å møte dere alle sammen idag! Herlige jenter alle som en, og gu for noen herlige unger vi har også da[:)][:)][:)]

Skulle svært gjerne ha bodd på hotell med dere jeg altså, det hadde vært deilig det[:)][:)]

Så godt Sander ble i bedre form av å sove, flott at det var noe så enkelt som skulle til [:D] Jaaaa, vi har noen skikkelig herlige unger alle sammen! [:D] Skulle tatt gruppebilde av ungene vettu, synd det ble glemt.

Vi skal kose oss masse i morgen også ja vimsa, må prøve å nyte siste dagen på ferietur [:D]

Argh! Skulle stådd mitt nick i den overskrifta å ! [:D][8D]

Bra dokker hadde det fint! [:)]

ORIGINAL: **vimsa**

ORIGINAL: Skrållan

Så godt Sander ble i bedre form av å sove, flott at det var noe så enkelt som skulle til [:D] Jaaaa, vi har noen skikkelig herlige unger alle sammen! [:D] Skulle tatt gruppebilde av ungene vettu, synd det ble glemt.

Vi skal kose oss masse i morgen også ja vimsa, må prøve å nyte siste dagen på ferietur [:D]

så bra:) lykke til med sko kjøpet:) du kan jo se etter en skittentøyskurv med bunn når du først er handletur også[:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][;)][;)][;)][;)]

Hahahaha, ja det skal jeg definitivt! [8D][:D][:D]

ORIGINAL: LilleLisska

Argh! Skulle stådd mitt nick i den overskrifta å ! [:D][8D]

Bra dokker hadde det fint! [:)]

Du var savna! [:)][:)] Du får hive deg med neste gang [:)]

Back
Topp