pebbles

Tuuuuusen takk! Blir helt rørt her jeg...

Hei! Har du testa i dag eller?

Hei. Det er litt tidlig å teste, siden jeg hadde EL i går. Men håper da....

Takk takk..[:D]

Vel... Mannen min har vært på jobb i kveld, så jeg har feiret sammen med kattene. Vi har spist sjokolade og drukket cola... Hyggelig det da![:D] Vi feira i går, med god middag og stort sett hele dagen i senga. Deilig med en sånn dag innimellom! Har du testa? Er så spent på dine vegne...

ok, ja det er da koselig vettu:) samboern er på jobb nå han også.. så her sitt jeg da med snørrete nese og vond hals men ellers bra:) kose meg med potetgull og cola jeg og hehe... nei ikke testa enda jeg... svarte på EserehT innlegget mer utfyllende

Vi burde bodd nærmere hverandre, så kunne vi delt en potetgullpose...

Ja jeg syns det jeg også:) men jeg kan jo komme over med båten så vi får delt en:P hehe

Ja gjør det! Jeg bor nede ved Mjøsa, så du kan fortøye båten i hagen min.. He he. Nei men vi må gjøre alvor av det å treffes en dag, bare ting roer seg litt! Ha en spenstig kveld...

takker hehe.. Ja vi må gjøre alvor av det en dag:) bare si far når ting roer seg du så får vi se om det passer for oss begge:) legge meg på sofaen jeg og, sliten og forkjøla.. snakkes

ORIGINAL: pebbles

Hei. Det er litt tidlig å teste, siden jeg hadde EL i går. Men håper da....

Jeg mente EserehT [:D]

å hei lisa79:) nei har ikke testa meg enda.. kommer med et innlegg når det er gjort:)

Back
Topp