pebbles og princess

pebbles

Gift med forumet
Hipp hurra for pebbles og princess (mine nydelige 2 birmakatter) har bursdag idag, de er 1 år! De er tvillinger de også....[:D][:D]

Grattis [:D]

Sender en hilsen fra tjukken jeg... eller Simba som han egentlig heter[:D]

Pebbles og Princess takker alle medkatter der ute for fødselsdagshilsener! De fått kjøttdeig til middag, det syntes de er yam... Nå ligger Pebbles og gnager på tåa til pappaen sin, mens Princess driver med terror mot mammaen sin...[:D][:D][:D]

Grattis fra gutte og jente pusen her også, og en hilsen fra pusungene våre som ikke har no navn enda he he[:D]

Teodor hilser han og!
(Han er en hund, men bryr seg svært lite om kattepuser [:)])

gratulerer fra pusene her også - Muskat og Sophus.

Og Bekka84 - Pernille er knallbra navn på en hannkatt.... og Mille også LinnSB... får håpe kattene deres ikke føler seg mobbet når dere roper på dem da [:D]

he he ja morsomme navn dere har på kattene deres! En dame jeg jobber sammen med har en katt som heter bingo! En gang skulle hun skynte seg å hente inn katten, og løp etter den i bare truse og bh og ropte: Bingo! Bingo! [:D][:D] Rart ingen ringte psyk![:D]

Gratulerer hilsen Theo pusn min[:D]

ORIGINAL: pebbles

he he ja morsomme navn dere har på kattene deres! En dame jeg jobber sammen med har en katt som heter bingo! En gang skulle hun skynte seg å hente inn katten, og løp etter den i bare truse og bh og ropte: Bingo! Bingo! [:D][:D] Rart ingen ringte psyk![:D]

[:D][:D][:D]

katten jason, ruslebiff og dolly sier gratulerer til tvillingene [8D][:D]

Back
Topp