Silly Elsker forumet 16 Aug 2007 #1 er det noen som har prøvd noen av de? fornøyd? er jo en investering, uansett om man vil ha barn eller ikke...[:)]
er det noen som har prøvd noen av de? fornøyd? er jo en investering, uansett om man vil ha barn eller ikke...[:)]
M mammatil2jenter Forumet er livet 16 Aug 2007 #2 har ladycom men ikke fått stilt den inn enda.. litt treg kan man si..
Silly Elsker forumet 16 Aug 2007 #4 ORIGINAL: Rebecka`s mamma har ladycom men ikke fått stilt den inn enda.. litt treg kan man si.. hehe... hvor mye ga du for den?
ORIGINAL: Rebecka`s mamma har ladycom men ikke fått stilt den inn enda.. litt treg kan man si.. hehe... hvor mye ga du for den?
Silly Elsker forumet 16 Aug 2007 #5 ORIGINAL: microme hva er det??[8|] det er en liten dings som måler fruktbare og sikre perioder i syklusen[:)] det er en "tempe-dings" som man legger under tunga hver morgen... Jeg er SÅÅ dårlig til åforklare...[8|][:@][:-]
ORIGINAL: microme hva er det??[8|] det er en liten dings som måler fruktbare og sikre perioder i syklusen[:)] det er en "tempe-dings" som man legger under tunga hver morgen... Jeg er SÅÅ dårlig til åforklare...[8|][:@][:-]
F Froya88 Forumet er livet 16 Aug 2007 #6 Jeg har også (ladycomp)!! [:)] Veldig fornøyd,men den har ikke helt lært meg å kjenne enda [;)] Alt til sin tid [;)]
Jeg har også (ladycomp)!! [:)] Veldig fornøyd,men den har ikke helt lært meg å kjenne enda [;)] Alt til sin tid [;)]