Pearly eller PFC, erfaringer?

CathogBen

Elsker forumet
Det er så sykt dyre da... Men noen som sitter med erfaringer på dette?

www.pearly.no

Er en form for prevansjon og/eller hjelpmiddel for å finne ut når du er mest fruktbar [:)]

Har ei venninne som sverger til babycomp. Hun vil ikke bruke hormonpreperater, og ble gravid med en gang begge gangene de prøvde på det[:D] (Vet jo ikke om det er relevant, da[;)])

Eneste jeg lurer litt på er om en bør ha en veldig stabil syklus for at det skal fungere optimalt, siden vi også vurderer det...

Jeg har faktisk selv gått å små siklet på en slik men vet ikke hvor mye dem er til å stole på... så dytter... [:D]

Jeg vet man er nødt til å ha helt stabil syklus for at den skal være sikker. Og med PCOS har jeg ikke noe som likner på det en gang. Så jeg har ingen erfaring.

Derfor jeg har minste snuppa... funka ikke så godt her i gården[:D]

ORIGINAL: ozon

Derfor jeg har minste snuppa... funka ikke så godt her i gården[:D]

Såpass ja... (men sikkert bra nå da [:D])

Har så surrete syklus jeg, så er usikker på om jeg tør å satse på et slikt prevensjonsmiddel...

Har Ladycompen! Du kan få kjøpe den [;)] Vi greide aldri stole helt på den, så brukte ekstra beskyttelse i tillegg- og da er jo poenget borte [&:]

Men får man inn syklusen, så tror jeg den er fantastisk!

Sniker fra november 09.
Jeg bruker pearly, og den fungerer veeeeldig bra for meg :)
Den koster en del, men du har den resten av livet (må bytte batteriet eneste)
Den viser jo når du skal være forsiktig, så da må du ta forhåndsregler.
Eneste minuset er at det tar noen måneder før den kjenner til kroppen din, men vil
heller mye mer det en å gå på piller som går utover kroppen med kviser, vektøkning osv :)

ORIGINAL: dellus

Sniker fra november 09.
Jeg bruker pearly, og den fungerer veeeeldig bra for meg :)
Den koster en del, men du har den resten av livet (må bytte batteriet eneste)
Den viser jo når du skal være forsiktig, så da må du ta forhåndsregler.
Eneste minuset er at det tar noen måneder før den kjenner til kroppen din, men vil
heller mye mer det en å gå på piller som går utover kroppen med kviser, vektøkning osv :)

Hadde du veldig regelmessig syklus når du begynte med den eller?

Kroppen min funker ikke med hormoner så derfor må jeg se på litt alternative løsninger [:)]

Back
Topp