pearl81

monica_h_p

Andre møte med forumet
Hei! Så du var pålogget[;)] Me too... Godt å ha mannen hjemme igjen? Jentene våre sover og snart må eg og bysselalle. Det kommer to menn og begynner på badet i morgen tidlig... Skal bli godt å endelig få til noe oppe der. Går det greit med det lille gullet deres da? noe nytt?

Hallo hallo!!
Så kjekt å se deg her inne...mitt andre hjem for tiden!
Kjempekos å få gubben hjem..han ble ein dag forsinka da, men sånn er det av og til.
Gullet, hun vokser og gror![:D] Skal bare sitte på fanget, ramaskrik hvis hun blir lagt ned...kaver seg opp igjen. Skal se og røre på alt...og alt skal jo selvfølgelig inn i munnen.
Hun er stort sett kjempeblid og grei, så da har jeg(vi) det bare bra også!
Ellers..noe nytt hos dere?
Vi tenkte å ta en liten tur snart, men må få fri fra job først...jeg jobber mandag og fredag, er så dumt å reise for en og to dager.
Men problemet er at foreløpig så er det ingen som kan ta de dagene[>:]
Men vi kommer så fort vi får kjangs!!

Nå e de i full gang på badet. Rørlegger sager og bråker... Har satt opp reisesenga til Sofie nede i kjelleren så hu får litt ro når hu ska kvila. 

Ruth e uheldig om dagen. Første kveldsvakta eg hadde itte permisjonen så kasta hu ein stor stein rett opp i lufta og så landa den i hodet! Masse blod og grining! Rune blei jo rimelig stressa og ringte t mor og far. De kom med ein gang. Heldigvis bare overfladisk! I går ramla hu av sykkelen og skrapte seg på kinnet og haka. Det skumle va at hu ikkje huske ka som skjedde. Hu spurte om og om igjen om ka som hadde skjedd. Ekkelt! Tenkte på hjernerystelse, men hu va ikkje trøtt, kvalm eller uvel på andre måter og pupillene va heilt normale... Hu har det heilt fint nå [;)] Nei, hu vet å skremme oss den jenta der...!!

Har jobba i ei uke nå, og det har gått fint. Gått over all forventning med Rune og jentene [:D] På jobb føles det som eg nesten ikkje har vært borte. Rutiner og alt sånn e jo det samma, og eg huska til og med kodene for å komme inn på ulike programmer på dataen. Då va eg litt stolt - d e heilt ulogiske koder der bokstaver og tall e tilfeldig satt sammen...

Håbe d snart ordne seg med fri for deg. Hadde vært kos å se dåkke igjen [:)] Hilsa!!   

Back
Topp