Peanøtter!!!

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg fikk så lyst på dette i dag, og spiste med begge hendene:p 30 min senere ble jeg kvalm og måtte spy. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø. Disse nøttene satte seg fast i halsen på vei opp, holdte på å miste pusten. Søren, nå må jeg legge de bort !!:p

Appen

Huff...hørtes ikke noe fristende ut nei :-/
Syns det blir sånn når man først ønsker å spise noe...

Når det er sånn at en må drive å tenke på konsistensen ved oppkast på alt en spiser vettu, da er det noe galt :P Blir nesten sånn at en spiser ting som er "mindre vonde" å kaste opp... Jeg tok meg selv i å tenke sånn når jeg sleit som verst med kvalmen.

Levde faktisk på vaniljeis og cola i to uker da det var som verst sist, det gav litt næring og kom lett opp igjen. Taco og burger frarådes! Spent på om jeg blir like dårlig neste gang.

Jeg har ikke tenkt sånn selv, men nå tenker jeg ihvertfall på det :p holder meg langt unna peanøtter, da jeg ikke har planer om å bli kvalt :p

Hadde samme opplevelsen med Honni corn.. Blææh!! Brekker meg når jeg tenker på det..!
Viktig å tenke på at det skal smake like godt ned som opp..! :-P

Peanøtter er faktisk noe av det som er farligst å få i halsen, det kan etse hull på luftrøret. (Pga fettet og saltet.) Derfor det ikke skal spises av barn. Kan tenke meg at det ikke er noe særlig å kaste opp...

Smakte ikke mye lekkert andre veien for å si det sånn. Skal ikke gå i detalj med hensyn til andre ;)

Såpass ja, får satse på at det ikke ble noe hull :) har ikke vondt i halsen i dag, men hadde det litt i går :( uff

Når det er sånn at en må drive å tenke på konsistensen ved oppkast på alt en spiser vettu, da er det noe galt :p Blir nesten sånn at en spiser ting som er "mindre vonde" å kaste opp... Jeg tok meg selv i å tenke sånn når jeg sleit som verst med kvalmen.

Jeg tenker sånn hver eneste dag, jeg.. og har gjort det siden uke 6 :p Anbefaler IKKE å spise jordbær med fløte hvis det er så mye som en LITEN sjanse for at du kaster det opp igjen. Fytti rakker'n for en stank!!! Gosj :p En annen ting er boller eller andre brødprodukter. Disse har en lei tendens til å klumpe seg sammen i store klumper, slik at det føles som at man skal kveles. Usj :p Te, syrlige yoghurter osv. skaper mye syre i magesekken. Anbefales ikke! :p God bedring alle kvalme, vordende mødre! :p

Jeg tenker sånn hver eneste dag, jeg.. og har gjort det siden uke 6 :p Anbefaler IKKE å spise jordbær med fløte hvis det er så mye som en LITEN sjanse for at du kaster det opp igjen. Fytti rakker'n for en stank!!! Gosj :p En annen ting er boller eller andre brødprodukter. Disse har en lei tendens til å klumpe seg sammen i store klumper, slik at det føles som at man skal kveles. Usj :p Te, syrlige yoghurter osv. skaper mye syre i magesekken. Anbefales ikke! :p God bedring alle kvalme, vordende mødre! :p

Oi, det ble VELDIG mange geipefjes! haha

Back
Topp