Pcos

C89

Blir kjent med forumet
Noen flere her inne som har pcos og er stressa for SA?
Prøver å Google litt om dette, men synes liksom ikke jeg får noe god info om det:(
Virker ikke som det er noen antall uker man skal nå så kan man slappe av litt liksom:)

Jeg har og opplevde SA i uke 5-6 i november.
Jeg har ikke funnet jeg heller, men tror at rundt uke 12, samme som de andre. Grunnen til jeg tror det er pga jeg har forstått det sånn at SAen vi eventuelt kan få kommer av dårlige egg som ikke er levedyktige. Og det er jo derfor fleste SA oppstår før uke 12.
Make sense? [emoji4]

• Liker
Reactions: C89
Jeg har pco, prøver å ikke tenke på det, syns det er skremmende lite info å finne[emoji20]

• Liker
Reactions: C89
Har pco. Hadde en SA i november, og har vært rimelig stressa til tider, MEN når det er sagt, så hadde jeg hcg måling forrige uke, og nå har jeg lagt alle de tankene på hylla. Skal heller glede meg for at jeg endelig er gravid på nytt å se fremover[emoji1303]

Jeg har og opplevde SA i uke 5-6 i november.
Jeg har ikke funnet jeg heller, men tror at rundt uke 12, samme som de andre. Grunnen til jeg tror det er pga jeg har forstått det sånn at SAen vi eventuelt kan få kommer av dårlige egg som ikke er levedyktige. Og det er jo derfor fleste SA oppstår før uke 12.
Make sense? [emoji4]
Takk:)
Ja, gleder meg til tidlig ul for å se om det er liv laga:)

Jeg har sannsynligvis PCOS og ble utredet for habituell abort tidligere i år.. Da jeg spurte om forbindelsen mellom PCOS og SA, fortalte gynekologen på sykehuset at PCOS ikke forårsaker SA :S Jeg har alltid hatt inntrykket av at det er høyere risiko for SA ved PCOS, så jeg ble overrasket når hun sa det.. Vet ikke om det stemmer, jeg :) Men jeg tenker at hun har peiling :)

Har hatt PCOS, men etter (ein relativt stor) vektnedgang forsvant det (iallefall alle symptoma). Har faktisk ikkje tenkt på det ifb med graviditeten..

Jeg har det og hadde SA mnd før det klaffet. Så SA skjedde i uke 6. Tror ikke det er høyere sannsynlighet for SA, men som hun ene sa over her er at det kan være mindre levedyktige egg vi produserer, så om du først blir gravid så kan man få SA som alle andre. Jeg er i uke 9 nå og legene sier at så lenge du har blitt gravid er ikke cystene farlig for fosteret overhode [emoji5]

Jeg har pcos og venter min 2 nå[emoji4]
jeg har ikke hatt SA før, så jeg er ikke stresset for det denne gangen heller [emoji4]

Back
Topp