Mammatil2iapril
Andre møte med forumet
Noen flere her som har pcos? Får dere spesiell oppfølging av lege/jordmor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist gang tente jeg styrke som normalt til bekkenløsningen satte en stopper for det da jeg var 7 mnd på vei. Jeg måtte kutte ut øvelser som utfall en del tidligere, men så lenge du har et normalt forløpende svangerskap kan du stort sett trene som før. Bare lytt til kroppen og stopp når den sier ifra.Har trent en god del no det siste året. Ble rett og slett en treningsnarkoman hehe Trener mye med vekter, men har lest det har enkelte av de øvelsene jeg tar kan jeg ikke gjennomføre pga graviditet, jeg vil jo helst være forsiktig siden det er min første. Var veldig glad i snop tidligere, så vet åssen du har det der. Men etter all treningen så frister det ikke stort lengre, kanskje skeier jeg litt ut i helgene. Men det er vell lov.
Har du vært hos legen ennå?
Økt sjanse for svangerskaps diabetes ja og 2-4 ganger større sjanse for tidlig spontan abort. Ikke vært til legen enda. Blir i uke 11 da hun har ferie før det. Var innom da jeg var 4 uker på vei og hun sa vi skulle teste for diabetes når jeg kom tilbake