pcos

pantera

pantera
hei.
dere med pcos,hva gjør dere med kraftig uønsket hår vekst?
napper,vokser eller laser?
tror jeg blir gal snart,vet ikke hva jeg skal gjøre.
har jeg hatt råd skulle jeg ha tatt laser,men da må jeg inn til Trondheim.
bare reisen til Trondheim koster fort over 1000kr og lasern koster fort et par 1000 det også.
skulle ønske jeg var rik....

huff ja... jg har ekstremt mye. og da mener jeg hvis jg ikke fjerner et par uker har jg like mye skjegg som mannen min!!! jg fjerner med epilator. skal ta laser en gang, mn bare jg blir ferdig med barneforsøkene mine... Laser virker ganske bra, men man må nok regne med å få tatt det en del ganger før man kan si at det er konstant fjernet.. Men det kommer selvfølgelig an på hvor mye hår du har, om du er mørkhudet osv....

Jg bruker epilator.. Voksing er vondere synes jg. Epilatoren gjør litt vondt i begynnelsen, mn så sovner på en måte huden så r dt ikk no særlig vondt lenger....

Jeg har mye i ansiktet.
Jeg barberer, men har også kjøpt laser på Elkjøp.
Har ikke fått brukt den så mye enda, så kan ikke si om den fungerer enda :-)

Jeg har mye jeg også.. I ansiktet... Så jeg epilerer, vokser og napper hver morgen. Har spurt fastlegen min om jeg kunne fått støtte fra staten til laser behandling.Da sier hun til meg at hun klarer ikke å se at jeg har mye hårvekts. Ja, kanskje derfor bruker jeg mye tid og penger får å fjerne det???!!!! Hun klarte ikke å forstå det. Så jeg gikk derfra gråtende og byttet fastlegen rett etter det. Tenkte skal spørre den nye fastlegen min om det. Men nå er det en ting om gangen, IVF først.

Man får ikke dekt laserbehandling, kun elektrolyse.
Jeg har spurt mange ganger.

Jg fjerner ik hver dag... dt får vokse ut litt.. fjerner to til tre ganger i uka... hver dag har jg ik krefter el tid til... pluss føler dm kn bli mindre enn å fjerne hver dag.. jg bruker også en krem morgen og kveld.. den heter vaniqa og er dyr. En liten tube koster nesten 400 kroner... mn dn funker litt hvertfall. D blir mindre synes jg..mn da må man ha brukt d i to måneder først. Syns dn hjelper i tillegg til epilator...dyrt får dn være bare... dumt ar dem ikke dekker den heller!

Jeg har mye i ansiktet.
Jeg barberer, men har også kjøpt laser på Elkjøp.
Har ikke fått brukt den så mye enda, så kan ikke si om den fungerer enda :)

hei du må fortelle meg om lasern din funker etterhvert som du har prøvd den en stund.
jeg har vurdert en slik sak jeg ogå,men har ikke kjøpt siden jeg er usikker om den heletatt funker.
lykke til med å prøve den ut.

Ja få høre jg også... r jo uansett billigere hvis dn funker... og man kn gjøre d hjemme...

Back
Topp