VenterPåLillesøster
Betatt av forumet
Tusen takk alle sammen! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg er hverken overvektig, har ekstra hårvekst, uren hud eller økning i androgene hormoner. Alikevel fikk jeg diagnosen PCOS og har respondert godt på metformin. Spesielt at med en så utbredt tilstand så er det så lite enighet ang diagnose og behandling av problemetJeg har ikke offisielt diagnosen, så jeg kan nok ikke være med
Har mindre cyster og ikke sååååååå ille syklus nå en for noen år siden, og gyn mener at siden jeg ikke er overvektig eller har mye hårvekst og kviser (det har jeg jo en del av mener jeg da) vil han ikke kalle det pco(s)
Du kan fremdeles delta, men må kutte ut metformin først, så ta det de gir deg (metformin/placebo) ;-)Jeg kunne godt tenkt meg å være med på studien, men jeg har allerede gått på metformin i ett år så kan ikke være med :-( Kjekt at du får så mye ekstra oppfølging da :-D
Tror ikke jeg tør å slutte på medisinen. Men skulle gjerne hatt all den ekstra oppfølgingen. Ekstra ultralyder spesielt :-DDu kan fremdeles delta, men må kutte ut metformin først, så ta det de gir deg (metformin/placebo) ;-)
Merker at det er det jeg er litt engstelig for og... Vil jo ta metformin, så synes at det er skummelt å risikere å få placebo!Tror ikke jeg tør å slutte på medisinen. Men skulle gjerne hatt all den ekstra oppfølgingen. Ekstra ultralyder spesielt :-D
Det forstår jeg. Men du gikk ikke på metformin fra før av, gjorde du? Om du så får placebo så endrer det i allefall ikke noe. Men skjønner godt at du håper at du er metformingruppen, og ikke placebo. Spennende uansett å få lov til å bidra til forskningMerker at det er det jeg er litt engstelig for og... Vil jo ta metformin, så synes at det er skummelt å risikere å få placebo!
Nei, har ikke prøvd det. Men leser jo om alle de positive resultatene! ;-) Trøster meg med å få ekstra oppfølging og at jeg bidrar til forskning som kan hjelpe mange andreDet forstår jeg. Men du gikk ikke på metformin fra før av, gjorde du? Om du så får placebo så endrer det i allefall ikke noe. Men skjønner godt at du håper at du er metformingruppen, og ikke placebo. Spennende uansett å få lov til å bidra til forskning![]()