PCOS, metformin og eggløsning

E-40501445

Andre møte med forumet
Hei. Vi har prøvd på nr 2 i ca 13 mnd nå. Jeg har fått påvist PCOS for mange år siden, men førstemann ble til uten problemer. Nå har jeg fått utskrevet metformin av gynekolog, noen som har erfaring med det for å fremme eggløsning? Og hvor lang tid tok det før spiren satt for deg?

Jeg må ha metformin for å få eggløsning. Men nr 1 fikk jeg el på dag95/96 etter 6 dager med metformin. Ble da gravid på første el. Nå begynte jeg på metformin i januar, og har prøvd siden oktober. Fikk el sist i desember (positiv test men lite symptomer og slim), først nå har jeg fått masse slim og positiv test. Så for meg ca 4 uker med metformin. Men jeg tok letrozol i starten av denne syklusen (er på dag 35, kroppen prøver på el for andre gang denne syklusen)

Jeg må ha metformin for å få eggløsning. Men nr 1 fikk jeg el på dag95/96 etter 6 dager med metformin. Ble da gravid på første el. Nå begynte jeg på metformin i januar, og har prøvd siden oktober. Fikk el sist i desember (positiv test men lite symptomer og slim), først nå har jeg fått masse slim og positiv test. Så for meg ca 4 uker med metformin. Men jeg tok letrozol i starten av denne syklusen (er på dag 35, kroppen prøver på el for andre gang denne syklusen)
Var eggløsningen vond når du fikk den?

Jeg fikk første baby med metformin, gikk også 6 sykluser med letrozol, men da satt den aldri men etter over 1 år med metformin 500x3 så satt den :happy:
Lykke til:)

Back
Topp