PCO og scratching

Starbucks

Forumet er livet
Hei. Spør dere her inne og jeg:) Noen av dere som har pco og fått utført scratching? Eller hva var din årsak til å gjøre en scratching?

Jeg har PCO, og pga gjentakende spontanaborter (7stk) prøvde jeg scratching i syklusen før første IVF-forsøk. Det var vellykket. Er i dag 30+2 og venter en liten gutt. Skader ikke å prøve tenker jeg

Jeg er nok kanskje litt fjern men hva er det? Jeg har PCOS

Jeg er nok kanskje litt fjern men hva er det? Jeg har PCOS
Scratching er når de skraper litt i livmor. Dette danner et arrvev som kan gjøre det lettere for et egg å feste seg. Jeg sliter med å få egg til å feste seg i livmor så derfor skal jeg inn å gjøre dette før neste forsøk:) Håper det kan hjelpe. Det er jo ingen garanti, men absolutt verdt å prøve :)

Scratching er når de skraper litt i livmor. Dette danner et arrvev som kan gjøre det lettere for et egg å feste seg. Jeg sliter med å få egg til å feste seg i livmor så derfor skal jeg inn å gjøre dette før neste forsøk:) Håper det kan hjelpe. Det er jo ingen garanti, men absolutt verdt å prøve :)

Ok, ja da er det absolutt verdt forsøket.
Jeg var inne å brant hull i eggstokkene for noen år siden, for at eggene skulle slippes lettere.
Ifjor gjennomgikk jeg en slankeoperasjon, og november ifjor fikk vi IVF og venter nå vårt første om 5 uker. Tvi tvi til deg og masse lykke til

Back
Topp