PCO og Pergotime

Kisseypooh

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
MayDay2021
Då har eg omsider fått komt te sjukehuset for vurdering, har visst PCO som og forklare koffor eg hadde behov for vektoperasjon. Fått resept på Pergotime så då e da bare te å venta på mensen, den komme fra 14-40 dagar (e nå dag 27) så kan henda eg må vera litt tålmodig ;-)

Ska ta dette i 4 mnd (enkel kur) og dersom eg då ikkje blir gravid i den tida skulle me vurdere operasjon. Så nå blir det jaggu spennende i heimen!
 
Du kan jo evt begynne å små slanke deg litt. jeg mener gå en ekstra tur, melde deg på treningssenter eler bare spise generelt litt sunnere. det er verdt det for jeg har hørt at slakeoperasjon er ikke akuratt noen hyggelig opplevelse
 
E ferdig operert for 2 år siden eg :) Desverre blei PCO symptomene mine meir merkante ved vektnedgangen :-/ trene 3-5 ganger i veka og eter sunt :) men nå veit eg jo at eg må vera enno meir påpasselig med tanke på kosthold og vekt siden eg faktisk har ein tilstand som gjere det vanskeligere. Kanskje derfor og vektnedgangen stoppa når eg stoppa på hormonell prevensjon!
 
Back
Topp