PCO.. Hmm.. Hvor langt på vei?

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
B

Baaabyyy2018

Guest
Hei!

Jeg trenger sårt litt hjelp.. Siden jeg har PCO, er TR ikke alltid slik hun skal være. Hun kommer akkurat som det passer henne, og jeg vet derfor ikke hvor langt jeg er på vei..

Jeg kan huske at jeg begynte å blø bittelitt på en ferie til Spania i sommer. Ca. 12./13.07.
Blødde merkelig lite, og jeg mener å huske at det kun varte til 15.07.

Merket ingen EL, men fikk en lyserosa/tyktflytende "blødning", den 27.07. Var kun 1 slik blødning og siden har jeg ikke hatt den igjen.

Jeg har 2 barn fra før. Aldri hatt festeblødning med noen av de. Har heller ikke hatt så ille symptomer som denne gangen. (Ikke samme BF)

Jeg testet svakt positiv den på onsdag 17.08., og fikk time hos Gyn fredagen 19.08.

Han har et gammelt UL apparat, men det var ikke noe å se. Det eneste var at han mente at livmorhalsen så ut til å forberede en graviditet eller en menstruasjon.
Han så ingenting inni livmoren. Gikk jo relativt kjapt, så jeg fikk ikke med meg noe selv.

Tok en blodprøve for å måle HCG, og skal få svar på tirsdag.

I går kveld var jeg på legevakten og tok en Gyn undersøkelse, da utfloden endret farge til lysebrunt-mørkebrunt. IOM at jeg har sykt rivning i magen, samt Ligamentsmerter fra helvete, trodde jeg at det var kjørt! Sikkert en SA på G..

De kunne ikke se at det var en begynnende abort, så det var jo betryggende. Testen på legevakten var også svakt positiv!

Noen som kan fortelle meg hvor langt, isj, jeg er på vei? Er så greit å lese uke for uke når man vet.. Er litt kjedelig å gå uvitne om ting også.

Kan jo legge til at symptomene ikke har forbedret seg noe. Jeg er sykt dårlig!!! (På en tilfredsstillende måte vel og merke!)

ImageUploadedByBV Forum1471783361.726450.jpgImageUploadedByBV Forum1471783371.115525.jpg

Hvor langt vil det si at jeg er da? Testet ikke hver dag.. Første var onsdag forrige uke.

Han sa ingenting.. hvordan får du 4+2? Ren nysgjerrighet..

Om du er 12 dpo på testen, siden den er såpass svak. Da er du 4+2 i dag. Rein tipping, sammenligner med mine tester bare ;) blir jo tipping uansett av oss her inne.
Må til lege for å få mer konkret svar.

Enig her. 4+1 til 5+0 er nok ganske realistisk ja :) Ville da sett på blodprøven og bestilt ultralyd om cirka 2-3 uker ;)

Høres ut som du hadde EL den 27.07. Iallefall slik var min EL :) og kan jo stemme med testene og at du enda ikke ser noe :)

Back
Topp