iQra Gift med forumet 28 Mai 2008 #1 Noen som har brukt det? erfaringer?? Og ikke mins hvordan bruker men det [8D]
iQra Gift med forumet 28 Mai 2008 #2 Tenkte jeg skulle handle noe greier på ebay [:)] Hvor registrerer jeg paypal konto?
L Lois Lane Forumet er livet 28 Mai 2008 #3 ORIGINAL: Sicily ORIGINAL: iQra82 Tenkte jeg skulle handle noe greier på ebay [:)] Hvor registrerer jeg paypal konto? www.paypal.com? Eller, så kommer man dit via ebay når man skal betale. Husker ikke helt. Men det er det tryggeste betalingsystemet og jeg er veldig fornøyd. [:)] sign. Har aldri hatt problemer
ORIGINAL: Sicily ORIGINAL: iQra82 Tenkte jeg skulle handle noe greier på ebay [:)] Hvor registrerer jeg paypal konto? www.paypal.com? Eller, så kommer man dit via ebay når man skal betale. Husker ikke helt. Men det er det tryggeste betalingsystemet og jeg er veldig fornøyd. [:)] sign. Har aldri hatt problemer
iQra Gift med forumet 29 Mai 2008 #4 Okay, får prøve igjen i dag.. [:D] For jeg kom innpå paypal siden, men når jeg skulle videre kom det feilmelding[&:]
Okay, får prøve igjen i dag.. [:D] For jeg kom innpå paypal siden, men når jeg skulle videre kom det feilmelding[&:]