payex- nytt spm!

Mamma til Odin

Glad i forumet
Noen som kan være så snill å forklare meg hvordan det fungerer??
Skal bestille noe fra Qxl

[:)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Mamma til Odin

Noen som kan være så snill å forklare meg hvordan det fungerer??
Skal bestille noe fra Qxl

Sist jeg brukte Payex, så betalte jeg inn penger hos Narvesen, og fikk en kvittering med mitt Payex- nummer og saldo på. Så trykker du bare inn infoen de ber om på nettstedet som krever Payex-betaling. Jeg tror det går an å bruke kredittkort og betale direkte til Payex selv, sånn osm med Paypal. Men er ikke sikker. Jeg hadde ikke bankkort da jeg brukte Payex.

tusen takk[:)] Da blir det handling[:D]

Bruker pauyex når jeg handler på finn.

Det som skjer er at når jeg og selger har blitt enige om en pris, går jeg inn på payex sine sider og registrerer info om meg og selger og om pris. Da får selger en mail om å bekrefte beløpet, og når det er gjort, kan jeg gå inn å betale gitt beløp på en konto hos payex (enten med visakort eller via nettbank). Når pengene er registrert på konto, så får selger beskjed om å sende varen til meg, og når jeg har fått varen bekrefter jeg det ovenfor payex og selger får pengene sine....

ORIGINAL: ¤vimpane¤

Bruker pauyex når jeg handler på finn.

Det som skjer er at når jeg og selger har blitt enige om en pris, går jeg inn på payex sine sider og registrerer info om meg og selger og om pris. Da får selger en mail om å bekrefte beløpet, og når det er gjort, kan jeg gå inn å betale gitt beløp på en konto hos payex (enten med visakort eller via nettbank). Når pengene er registrert på konto, så får selger beskjed om å sende varen til meg, og når jeg har fått varen bekrefter jeg det ovenfor payex og selger får pengene sine....

takk[:)] Finner ikke ut hvor på siden jeg kan registrere infoen[8|] ?

Back
Topp