Pax-garderobe fra ikea..

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Er det verdt å kjøpe det i stede for skyvedørsgarderobe eller går de fort i stykker? Har veldig lyst på skyvedørsgarderobe, men med alt kom det på 20 000 kr. Det syns jeg er galskap å betale for en garderobe.. Så noen med erfaringer fra pax? :)

Vi kjøpte PAX høyeste, dypeste og bredeste skyvedørsgarderoben....angrer IKKE....mest geniale møbelet jeg har!! Full kontroll på alle klærne :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi har pax-garderobe fra IKEA. Strålende fornøyd. På vårt soverom har vi de dypeste skapene med full takhøyde, mens på barnerommet har vi den litt mindre utgaven... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1380649306087.jpg
    1380649306087.jpg
    34,3 KB · Visninger: 273
Vi har pax-garderobe fra IKEA. Strålende fornøyd. På vårt soverom har vi de dypeste skapene med full takhøyde, mens på barnerommet har vi den litt mindre utgaven... :)

Hva betalte dere for det der? Vi har et walk in closet vi trenger å innrede, og jeg har ikke noe lyst på sånne kurv-hyller.

Vi har akkurat satt inn pax skyvedørsgarderober i gangen. Veldig geniale og vi fant en veldig god løsning på innredningen inne i skapene :)

Hva betalte dere for det der? Vi har et walk in closet vi trenger å innrede, og jeg har ikke noe lyst på sånne kurv-hyller.

Vi betalte 7000 for garderoben vår, det er ett graderoberom på 6,5 kvm :)
Skap, kommode inne i skapene og masse hylleplass :)

Det ser jo ganske så bra ut! :) Hvor mye kom hele den rekken der på? Vi har 250 under taket, så får en glippe på toppen.. Men det kan sikkert brukes til noe smart.. :P

Vi betalte 7000 for garderoben vår, det er ett graderoberom på 6,5 kvm :)
Skap, kommode inne i skapene og masse hylleplass :)

Ah, kanskje vi skal vurdere ikea da. Men tro om man kan få hjelp til å sette sammen innredningen? Syns det er veldig vanskelig å se ut fra nettsiden deres hva man trenger osv. :p

Ah, kanskje vi skal vurdere ikea da. Men tro om man kan få hjelp til å sette sammen innredningen? Syns det er veldig vanskelig å se ut fra nettsiden deres hva man trenger osv. :p
Man kan bestille montering ja :)

Det er kjempe lett, men greit å være to!! :) Bruk garderobe siden dems, der kan du bygge deres garderobe :)

Back
Topp