Real Gift med forumet 13 Mai 2013 #1 Trenger en liten pause nå Får nesten helt vondt i huet av det her.
J justair Gift med forumet 13 Mai 2013 #2 Ta en pause du Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
sogn78 Forumet er livet VIP 13 Mai 2013 #3 Må ha pause når storebror kjem heim, skal fortsette i kveld
3.mannpåveg Elsker forumet Marsboerne 20 18 13 Mai 2013 #4 Har ikkje fått vert så aktiv someg hadde håpa til no, men jobber med saken! Går litt seint å skrive med ein gut på armen
Har ikkje fått vert så aktiv someg hadde håpa til no, men jobber med saken! Går litt seint å skrive med ein gut på armen
3.mannpåveg Elsker forumet Marsboerne 20 18 13 Mai 2013 #6 Tar ein pause for litt kvalitetstid på matta med vetleguten!
J justair Gift med forumet 13 Mai 2013 #7 hadde pause mella ett å fire ca... lege, helsesøster og besøk... nå har jeg just spist middag så nu kan jeg peise på
hadde pause mella ett å fire ca... lege, helsesøster og besøk... nå har jeg just spist middag så nu kan jeg peise på