Pause mellom meg å typen.. men..

miriamsmamma

Elsker forumet
Hvor skal jeg å veslejenta bo?? Vi kan bo hos mamma og pappa men jeg vil jo helst bo hjemme, men typen har da ikke noe sted å bo..
Overlever jeg hos mamma og pappa?

Oj det var ikke noe gøy..
Men synes at du og vesla burde ha fått bo der og så kan eksen flytte...

Kommer sikkert litt ann på hvordan forhold du har til dine foreldre, men min erfaring er at det meste går så lenge det kun er for en periode...
Lykke til!![:)]

Typen finner seg en leilighet han kan bo i. Ellers så overlever man en liten tid hos foreldrene sine, men ikke for lenge.

synes også dere skal få bo og eksen flytter...

ønsker deg masse lykke til!

ORIGINAL: henriette21

jaa men stakker tenk om det ordner seg meg meg og typen da, åsså har han finni seg leilighet og alt lissom

Det går ann å si opp leiekontrakter igjen.

ORIGINAL: miriamsmamma

ORIGINAL: henriette21

jaa men stakker tenk om det ordner seg meg meg og typen da, åsså har han finni seg leilighet og alt lissom

da får han flytte tilbake igjen!!

dette er innmari vanskelig.. jeg vil ikke flytte, men kan jeg kreve at han skal flytte?? syns jo synd på han da

dette er innmari vanskelig.. jeg vil ikke flytte, men kan jeg kreve at han skal flytte?? syns jo synd på han da

det synes jeg er en selvfølge,det er jo du som har snuppa...

Hva med deg da??
Synes ikke han synd på deg og dattera???

jo han mener at jeg må ta den tia jeg trenger for å finne en plass til han i hjerte... bla bla.. men jeg syns jo synf på han også. han sliter med alt på en gang, ikke får lønn og måtte gå på sosialen og sånn for å få betalt husleia vår og sånn.

Da synes jeg at han kan flytte hjem hos foreldrene hans for en stund og se om dere finner fram til hverandre.
Hvis dere etter en stund finner ut at dere ikke passer sammen, så kan han lete etter leilighet.Hvis han vil da.

det tenker jeg på.. men der ligger jo problemet med at foreldrene hans ikke vil ha han boenes der

Fy for noen foreldre!!
Men hvis du har godt kontakt med dine foreldre så kanskje du kunne flyttet bort til de ei stund?? De blir sikkert glade for å ha vesla der de og...
Så kan dere fine ut hva dere skal gjøre siden..

det tenker jeg på.. men der ligger jo problemet med at foreldrene hans ikke vil ha han boenes der

ORIGINAL: ~StRaToS~

Fy for noen foreldre!!
Men hvis du har godt kontakt med dine foreldre så kanskje du kunne flyttet bort til de ei stund?? De blir sikkert glade for å ha vesla der de og...
Så kan dere fine ut hva dere skal gjøre siden..

Ja men jeg har ike noe lyst til å bo der. det er ikke der jeg bor, og alle tingene til miriam er jo hjemme hos meg det blir slitsomt å flytte alle tingene lissom

hvis det er muligheter for at det kommer til å ordne seg så ville jeg prøvd å bodd hos foreldrene... så lenge det er økonomiske problemer inni bildet også, så vil det vel kansje vær enklere for dere/han å bare ha huset deres å betale på? hvis jeg har forstått det rett...

uff, slike situasjoner er alltid vanskelig [&:]

vi bodde hos foreldrene til typen min et par mnd... var en overgangsperiode da typen min hadde fått jobb her i hjembyen og vi ikke hadde hus, gikk over alle forventninger - bedre enn foreldrene hans og vi hadde trodd.

syns du burde gi det et forsøk - evt bli enig med han om at du prøver, og at han er med på at hvis det ikke går an for deg å bo der så skal han finne seg leilighet? eller er det kansje litt for mye forlangt i en slik situasjon?[&:]

masse lykke til iallefall [:)]

Flytt hjem [;)] Der får du all den støtte trøst og hjelp du og jenta trenger i all den tid dere føler for det. Faren får finne seg et annet sted, siden han ikkje kunne bu med dere. Håper det ordner seg. [:)]

takk for det

ORIGINAL: ~StRaToS~

Oj det var ikke noe gøy..
Men synes at du og vesla burde ha fått bo der og så kan eksen flytte...

sign

Back
Topp