Pause fra forumet

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei hei jenter,

Her kjenner jeg at jeg blir påvirka og bekymret av forumet, så jeg tar meg en pause til etter 12 uker. Forumet hjalp meg utrolig ved sist graviditet, men av en eller annen grunn er det motsatt denne gangen. Så, for at ingen skal bli bekymret for at noe har skjedd gir jeg beskjed om at jeg trekker meg tilbake i noen uker. Ønsker alle riktig lykke til å håper alle er her når jeg dukker opp igjen etter 12 uker[emoji4]

Det skjønner jeg godt:) blir selv litt bekymret. Ønsker deg lykke til å håper vi «sees» her inne etter tolv uker.
Lykke til

Henger på her...føler så mye med de som mister...men bekymre meg mye og lese mye slik får tankene mine til å fly litt for mye..så er kansje godt med pause litt

Viktig å gjøre det som føles riktig for deg:) Håper på å se deg her inne igjen om noen uker :)

Skjønner deg godt. Vi skrives forhåpentligvis om noen uker :)

Tusen takk alle Den pausen ble bare ei uke og jeg er dessverre en av dem som må ta navnet av terminlisten. Fikk vite i går morges at jeg har hatt en MA. Skulle vært 8+2 i går, men det har nok vært stille siden 7+2 da jeg sist så bankende hjerte. Jeg håper derfor bra med alle dere andre. Mange klemmer.

Tusen takk alle Den pausen ble bare ei uke og jeg er dessverre en av dem som må ta navnet av terminlisten. Fikk vite i går morges at jeg har hatt en MA. Skulle vært 8+2 i går, men det har nok vært stille siden 7+2 da jeg sist så bankende hjerte. Jeg håper derfor bra med alle dere andre. Mange klemmer.
Ånei, så utrolig trist å høre!:( ❤️

Leit å høre. Håper dere snart kan lykkes og komme i mål

Back
Topp