Pause fra forum

Arktis

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Aller først: Det er forsåvidt ikke interessant for dere om jeg velger å ta pause fra forumet eller ikke, men kanskje det er noen der ute som føler det samme som meg :P Det er lov å ta et steg tilbake, husk det!

Jeg liker å henge her, jeg kan jo ikke snakke med andre om denne graviditeten enda! Det er så utrolig mye fine damer her inne, som støtter hverandre og oppmuntrer hverandre og er så flotte! Da er det naturlig at det også er en del snakk om SA, MA, folk som blør, folk med for svake tester osv, osv.

Og det er flott at folk snakker om alle vanskelige ting, men for meg blir det rett og slett for vanskelig å lese om :( man kan få inntrykk av at sannsynligheten for et vellykket svangerskap er bitteliten når man leser på diverse forum. Jeg har bestemt meg for at jeg bare må tenke positivt og bestemme meg for at dette går bra, og det klarer jeg ikke når jeg leser her inne :(

Jeg håperhåperHÅPER at vi alle sees her inne igjen etter påske (Da er jeg forbi den berømte uke 12, haha). Da skal vi diskutere barnevogner, strikkeoppskrifter og voksende mager til den store gullmedaljen!

Du må gjøre det som er best for deg [emoji5]
Og jeg skjønner deg veldig godt !

Trist å høre at du blir så påvirket av det at du føler du trenger en pause herfra, MEN jeg forstår deg godt! Synes det er fint at du gjør det som er best for deg og lille. Vi sees etter påske! Nyt og ta vare på deg selv :)

Pass på deg selv så snakkes vi etter påske [emoji3][emoji173]

Skjønner deg godt, ta en pause og kom tilbake når du er klar [emoji16][emoji1303]

Gjør det som føles best for deg[emoji4] sees etter påske[emoji1][emoji173]️

Gjør det som er best for deg og gullet[emoji169]
Jeg vurderer å gjøre det samme. Det er veldig mye positive vibber her inne, det skal sies, men også like mye negativitet og redsel. Jeg har full respekt og forståelse for de som er bekymret. Det er en del som skremmer meg og får meg til å tvile på meg selv, så jeg lurer på om det også er best for meg å trekke meg tilbake en stund[emoji4]

Back
Topp