Patrick Swayse is dying (link)

Mammaen til Helen

Glad i forumet
 Han har pancreatic kreft og kildene sier at han har fem uker igjen å leve..
Herregud så forferdelig da[:(][:(]

Jeg vet ikke hvordan man legger ut ling, men dette står det om på   www.news.com.au   hvis noen vil gå inn å se..

Jeg så det først på morgen nyhetene nå her i australia. uff så fælt dette er, han som er en så bra skuespiller[:(]

Jeg klarte tydligvis å legge ut linken, viste ikke at det var bare å skrive siden...

nooo! å, nå kom tårene!
det var fryktelig trist![:(]

neeei???[:(] så trist! kommer ti å grine om han dør og jeg ser dirty dancing[:(][:(]

(husk å skriv link i overskriften så ikke moddene sletter tråden)

Åneeeei... Så utrolig trist![:(] Åååh. Noe døde i meg nå.[:o]

Må bare få tilføye at det står i artikkelen at han har veldig gode sjanser for å overleve, og at han bare har 5 uker igjen å leve bare er oppspinn.

Så fatt mot, jenter! It's not over!

åå helten min....
Jeg har sett Dirty Dancing minst 400 ganger.... og kan omtrent alle replikkene...
Han er kanskje ikkje verdens beste skuespiller, men han er den skuespilleren som har fått fjortisblodet mitt til å bruse hver gang han sier: Nobody puts baby in the corner osv.....
Håper han overlever dette....

Ånei,,, Så trist..

ORIGINAL: fairy

Må bare få tilføye at det står i artikkelen at han har veldig gode sjanser for å overleve, og at han bare har 5 uker igjen å leve bare er oppspinn.

Så fatt mot, jenter! It's not over!

Ja, det er stemmer sikkert ikke at han bare har 5 uker, men mennesker med den type kreft har bare 5% sjans for å overleve lengere enn 5 år etter de er har fått diagnosen, og på patrick har kreften oxo spred seg til andre deler av kroppen[:(]

Ta en kikk på vg.no så vil du få en annen versjon [;)]

ORIGINAL: FjerneErna

Ta en kikk på vg.no så vil du få en annen versjon [;)]

Takk for tipset..

Rart det er så stor forskjell i ting de sier der og her i australia, så akkurat på nyhetene nå at kun 5% overlever mere enn 5 år, men håper selfølgelig det er feil og at han overlever.

Jeg trodde kreft i bukspytkjertelen var uhelbredelig jeg? Men det er mulig det er når det har nådd et vist stadium.

Min elskede bestefar min døde av det [:(]

Krysser fingrene for at han klarer å kjempe seg helt frisk!

[:(]

Back
Topp