Jo, jeg synes det kanskje er en liten dye-stealer derDen blå testen, er det ikke dye stealer?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, jeg synes det kanskje er en liten dye-stealer derDen blå testen, er det ikke dye stealer?![]()
Wow, knallsterke tester! Mine kjemiske kom ikke i nærheten. Tror dette går bra.Gravid 4+5
Dagens tester
Vis vedlegget 456858
Symptomer:
Blir fort andpusten
Litt stikk og murring
Veeeldig oppblåst! Får såvidt igjen knappen på buksa!
Blir svimmel når jeg reiser meg opp og når jeg står
Samme her! Den første testen jeg tok 12 dpo var allerede sterkere enn de strekene jeg fikk ved de som endte i kjemiskeWow, knallsterke tester! Mine kjemiske kom ikke i nærheten. Tror dette går bra.
![]()
Takk som spørHvordan går det med deg?![]()
Åh høres veldig likt som her. Svimmel, sulten konstant, overmannes av trøtthet plutselig og tissing på natten har blitt fast innslagTakk som spørdet går veldig fint, er så enormt lykkelig
men i går var jeg veldig svimmel og kvalm, så ble jeg trøtt i tillegg! Det var såvidt jeg fungerte! Nå har jeg begynt å tisse om natten også, det slapp jeg unna med de 2 andre, da kom det når jeg hadde blitt stor
Hvordan går det med deg?![]()
Så hyggelig å leseJeg syntes det er så koselig at du er gravid, må titte hver gang du kommer med oppdateringerGleder meg så mye til du skal på Ul. Tenk om det er twins
Det er herlig med alle disse symptomene som bekrefter at testene vi får viser riktigÅh høres veldig likt som her. Svimmel, sulten konstant, overmannes av trøtthet plutselig og tissing på natten har blitt fast innslag![]()
![]()
Så koselig!Altså, både @Cowgirl og @FruHåpefull82 er gravide! Woho! Det SKAL gå bra. Vi begynte jo kjøret på samme tid, og jeg har fulgt dere som en gal etter at jeg selv lyktes. Klarer ikke å slutte med lesingen mens gamle kjente fortsatt holder på. Dere måtte jo komme etter!![]()
Sant!! Vi begynte jo alle sammen ca samtidig. Det er så gøy!! Følger med spent med og heier jeg også, selvom jeg ikke alltid får skrevet. Dette er SÅ fantastiskAltså, både @Cowgirl og @FruHåpefull82 er gravide! Woho! Det SKAL gå bra. Vi begynte jo kjøret på samme tid, og jeg har fulgt dere som en gal etter at jeg selv lyktes. Klarer ikke å slutte med lesingen mens gamle kjente fortsatt holder på. Dere måtte jo komme etter!![]()
Ååååå fantastisk!Gravid 5+2
I dag kom 3+, for en deilig og uvirkelig følelse! Kommer til å stirre på den i hele dag![]()
Vis vedlegget 457035
Symptomer:
Kvalme morgen og kveld
Ligamentsmerter ved hver bevegelse omtrent
Oppblåst og støl i magen
Murringer/menssmerter
Veldig ømme pupper
Svimmel
Skjelven hvis jeg ikke spiser
Ingen matlyst (bra kombo de to siste der)
Fantastisk! Det er deg vel unt. Krysser fingrene for en frisk og søt liten baby i november.Gravid 5+2
I dag kom 3+, for en deilig og uvirkelig følelse! Kommer til å stirre på den i hele dag![]()
Vis vedlegget 457035
Symptomer:
Kvalme morgen og kveld
Ligamentsmerter ved hver bevegelse omtrent
Oppblåst og støl i magen
Murringer/menssmerter
Veldig ømme pupper
Svimmel
Skjelven hvis jeg ikke spiser
Ingen matlyst (bra kombo de to siste der)
Tusen takkDette var kjekt å se!! Gratulerer så mye! Dette blir den etterlengtede spiren din![]()