Patience needed.. Gravid❤️

Hvordan går det med deg? :Heartred

Gravid 5+0 :excited001

Endelig er jeg jeg kommet til 5+0, så langt har jeg ikke kommet i denne prøveperioden,føles veldig deilig❤️

Falt for fristelsen av å ta en digital i dag, siden cb var nokså lik den jeg hadde med eldste da jeg fikk 3+, men jeg fikk 2-3 i dag også :laughing002
20250323_105415.jpg
Med eldste
Screenshot_20250323_114947_Photos.jpg

Symotomer så langt i dag er oppblåst og øm/støl i magen. I går var jeg veldig kvalm hele dagen!

Wow, knallsterke tester! Mine kjemiske kom ikke i nærheten. Tror dette går bra.
:Heartred
Samme her! Den første testen jeg tok 12 dpo var allerede sterkere enn de strekene jeg fikk ved de som endte i kjemiske:D
Tusen takk, det føles sånn ❤️

Hvordan går det med deg? :Heartred
Takk som spør ❤️ det går veldig fint, er så enormt lykkelig :shy: men i går var jeg veldig svimmel og kvalm, så ble jeg trøtt i tillegg! Det var såvidt jeg fungerte! Nå har jeg begynt å tisse om natten også, det slapp jeg unna med de 2 andre, da kom det når jeg hadde blitt stor :laughing002

Hvordan går det med deg? ❤️

Jeg syntes det er så koselig at du er gravid, må titte hver gang du kommer med oppdateringer :love7 Gleder meg så mye til du skal på Ul. Tenk om det er twins

Takk som spør ❤️ det går veldig fint, er så enormt lykkelig :shy: men i går var jeg veldig svimmel og kvalm, så ble jeg trøtt i tillegg! Det var såvidt jeg fungerte! Nå har jeg begynt å tisse om natten også, det slapp jeg unna med de 2 andre, da kom det når jeg hadde blitt stor :laughing002

Hvordan går det med deg? ❤️
Åh høres veldig likt som her. Svimmel, sulten konstant, overmannes av trøtthet plutselig og tissing på natten har blitt fast innslag :hilarious: :Heartred

Altså, både @Cowgirl og @FruHåpefull82 er gravide! Woho! Det SKAL gå bra. Vi begynte jo kjøret på samme tid, og jeg har fulgt dere som en gal etter at jeg selv lyktes. Klarer ikke å slutte med lesingen mens gamle kjente fortsatt holder på. Dere måtte jo komme etter! :Heartred
Så koselig! ❤️ Endelig var det vår tur også:love7 vi skal gå til mål begge to nå ❤️❤️

Altså, både @Cowgirl og @FruHåpefull82 er gravide! Woho! Det SKAL gå bra. Vi begynte jo kjøret på samme tid, og jeg har fulgt dere som en gal etter at jeg selv lyktes. Klarer ikke å slutte med lesingen mens gamle kjente fortsatt holder på. Dere måtte jo komme etter! :Heartred
Sant!! Vi begynte jo alle sammen ca samtidig. Det er så gøy!! Følger med spent med og heier jeg også, selvom jeg ikke alltid får skrevet. Dette er SÅ fantastisk :love017 :love7endelig var det deres tur jenter ❤️:wav

Gravid 5+2

I dag kom 3+, for en deilig og uvirkelig følelse! Kommer til å stirre på den i hele dag :hilarious: ❤️❤️
20250325_104108.jpg

Symptomer:
Kvalme morgen og kveld
Ligamentsmerter ved hver bevegelse omtrent
Oppblåst og støl i magen
Murringer/menssmerter
Veldig ømme pupper
Svimmel
Skjelven hvis jeg ikke spiser
Ingen matlyst (bra kombo de to siste der)

Gravid 5+2

I dag kom 3+, for en deilig og uvirkelig følelse! Kommer til å stirre på den i hele dag :hilarious: ❤️❤️
Vis vedlegget 457035

Symptomer:
Kvalme morgen og kveld
Oppblåst og støl i magen
Murringer/menssmerter
Veldig ømme pupper
Svimmel
Ååååå fantastisk! :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred

Gravid 5+2

Vis vedlegget 457035

Symptomer:
Kvalme morgen og kveld
Oppblåst og støl i magen
Murringer/menssmerter
Veldig ømme pupper
Svimmel
Fantastisk! Det er deg vel unt. Krysser fingrene for en frisk og søt liten baby i november. :Heartred

Herlighet så fantastisk at du er gravid!!! Og med så fine tester! Gratulerer så mye ❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp